G27 - Farvel G25

  • Hej alle Tweak.dk forumbrugere..


    Vil da bare lige dele denne nyhed med alle jer som interessere jer bare lidt for bilspil/simulator gaming. Jeg ved godt den ikke er helt ny.


    http://gear.comon.dk/nyheder/L…til-gamerne-1.239274.html


    Faktisk en ret sjov historie omkring det. Jeg sad bare helt tilfældigt inde på Logitechs US side, og gik så inde i Racing Wheels - bare for at kikke - så faldt jeg lige over den:


    http://www.logitech.com/index.…els/devices/5184&cl=us,en


    Lige en lille YouTube Video http://www.youtube.com/watch?v…0&feature=player_embedded


    Så vidt jeg kan se af ændringer er det kun flere røde knapper på rattet, LED shiftlight, og en ændring i gearkassen.


    Håber helt klart man kunne få lov til at skrive et Review af dette Rat :)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • heh :P


    Jeg synes det er lidt falit at de smider et G27 ud, og så er det kun en G25 V2.. Det er jo ikke et nyt Rat, det er bare en opdateret Version.


    Jeg mangler stadig en håndbremse til mine drifts :T

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    heh :P


    Jeg synes det er lidt falit at de smider et G27 ud, og så er det kun en G25 V2.. Det er jo ikke et nyt Rat, det er bare en opdateret Version.


    Jeg mangler stadig en håndbremse til mine drifts :T


    Hvem behøver en håndbremse til sådan noget man bruger bare pendul effekten eller lige bruger koblingen hurtigt så kommer det helt af sig selv :D


    Gal hvor har jeg spillet meget LFS og driftet meget savner faktisk lidt mit G25 rat ;(

  • ja ja.. men det er da meget sjovere med håndbremsen :) især hvis man rent fysisk kan gøre det.


    Skal fandme os ha bygget den racer stol en gang.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Jeg bliver helt forvirret over hvad jeg skal kigge på.


    Hende Lopez's eller rattet :))


    Men det ser nice ud G27 rattet :)


    Tror også jeg tager hende xD


    Men det rat. 1000 kr ekstra for de par leds og knapper, og ellers ikke så meget andet - er MEGET!


    Så ville jeg nu hellere købe endnu et g25 :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Havde det virket til Xbox 360 havde jeg også helt klart købt det til Forza Motorsport 3..


    Ja det er lidt en skam at du ikke laver det så det også virker til Xbox.


    Det havde været rart med et rat som både virkede til pc plus en del konsoller :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Ja det er lidt en skam at du ikke laver det så det også virker til Xbox.


    Det havde været rart med et rat som både virkede til pc plus en del konsoller :D


    Ja undskyld jeg ikke kan finde ud af det..
    Hvis jeg kunne ville jeg lave det til Xbox.. :T
    Mon ikke du mener "de" i stedet for "du"?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Ja det er lidt en skam at du ikke laver det så det også virker til Xbox.


    Det havde været rart med et rat som både virkede til pc plus en del konsoller :D


    Det virker da til en del konsoller :)?

  • hmm.. Er det ikke kun PS2/3 og PC?.. Kender da ingen som bruger dem til Nintendo eller Xbox

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • Har ikke et G25,men eftersom han fremhæver lejerne i styrtøjet er det nok forbedret også,samt 2 motorer til FF.G25 kostede også mer før i tiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    Har ikke et G25,men eftersom han fremhæver lejerne i styrtøjet er det nok forbedret også,samt 2 motorer til FF.G25 kostede også mer før i tiden.


    G25 har også to motorer til force feedback ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    Har ikke et G25,men eftersom han fremhæver lejerne i styrtøjet er det nok forbedret også,samt 2 motorer til FF.G25 kostede også mer før i tiden.


    g25 har også 2 motorer.. sikkert de samme. Men de lejer der. Det er kun hvis du sætter diverse ff settings op, at man hører det.. Det er personligt ikke noget jeg lægger mærke til når jeg bruge mit, og musik/lyden fra spillet kan saktens overdøve det, unden at være synderligt højt.


    og som de også siger i filmen, der nye knapper sidder for tæt, og derfor er idéen ved knapper på rattet ødelagt, da man nemt rammer den forkerte..


    Og ja g25 har også kostet mere, og står også til de 2700 kr på logitecs side. Men som det er nu, ville jeg ikke købe g27. og hvis de havde samme pris, ville jeg nok have svært ved at vælge (de har jo bla. fjernet nogle mugligheder fra g27..

  • Hvis man nu kunne mixe delene imellem de to rat så ville jeg faktisk hellere købe et G25 rat også bruge gear delen og pedal enheden fra G27 rattet.


    Layoutet på G25 rattet er noget bedre end den er på G27 rattet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Hvis man nu kunne mixe delene imellem de to rat så ville jeg faktisk hellere købe et G25 rat også bruge gear delen og pedal enheden fra G27 rattet.


    Layoutet på G25 rattet er noget bedre end den er på G27 rattet.


    Ja, så ville det sæt være rigtig godt! :) Dog ville rpm tælleren også fedt - tror dog ikke det er noget jeg ville bruge specielt meget 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c4m3d


    Ja, så ville det sæt være rigtig godt! :) Dog ville rpm tælleren også fedt - tror dog ikke det er noget jeg ville bruge specielt meget 8o


    Du kan finde mod guides i massevis til G25 rattet på diverse simulator spil hjemmesider.


    Bla en guide til montering af led lys har selv være ved at kigge lidt på det men kom aldrig igang da jeg solgte rattet grundet manglene interesse for at køre bilspil