Batteri holdbarhed & PS3 monitor

  • Hejsa


    Jeg har længe gået og tænkt på hvad der er bedst for ens laptop batteri? Er det bedst at der er fuld power på, og så at man bare lader laderen sidde i, eller er det bedst at lade den helt op, og så køre batteriet fladt, osv?




    Og så en anden ting. Jeg går og kunne godt tænke mig den nye PS3 Slim, som dårligt nok er udkommet, men jeg har ikke noget alm. fladskærms tv, og må heller ikke købe et inden jeg blir 18, pga. mine forældre, som heller ikke vil lade mig sætte den til vores tv i stuen.
    Så, kan man bare plugge en PS3 direkte i en alm computer skærm, eller kan man få en slags omformer boks, eller kan man sætte det gennem computeren med et program eller lign?




    Tak på forhånd

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Det er vist ligemeget om du "tømmer" moderne batterier. De er vistnok bygget til formålet.


    Nu er jeg ikke just en HDMI wiz, men det skulle vistnok være muligt at få en splitter der converterer HDMI'et til DVI og deler lyden op så du kan plugge den til nogle højtalere. Hvis din PC har et GFX med HDMI indbygget så kan du jo bare køre den over det midlertidligt.


    Mvh
    Anders

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |