Hjælp, får sort skærm ved belastning

  • skal bruge hjælp til min comp..
    det er som om når den bliver belastet så slukker compén for skærmen og man kan ikke høre nogle ændringer på compén der er også stadig lyd på...så skal jeg genstarte den for at få billede igen...
    har skiftet psu-grafikkort-OS-skærm...??
    Ram og bundkort er ca. 11mdr. gammelt...

  • Skal bruge alle specs på din maskine.


    CPU,GFX,PSU, bundkort, ram, køler og blæsere m.v


    Ellers ved vi jo ikke hvor vi skal starte.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Cpu-z


    http://www.cpuid.com/cpuz.php


    GFX


    http://www.techpowerup.com/downloads/SysInfo/GPU-Z/


    Kølere, blæsere og PSU, der må du lige kigge ind i maskinen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kapper
    skal bruge hjælp til min comp..
    det er som om når den bliver belastet så slukker compén for skærmen og man kan ikke høre nogle ændringer på compén der er også stadig lyd på...så skal jeg genstarte den for at få billede igen...
    har skiftet psu-grafikkort-OS-skærm...??
    Ram og bundkort er ca. 11mdr. gammelt...


    En anden gang så er tråde med titler som "Hjælp" eller "NOOOO!" og lignende ikke dem der får flest svar, normalt åbner jeg dem slet ikke, og ved mange andre har det på samme måde.


    Dette er ikke ment som kritik, men som et godt råd. :)
    Lav en titel der beskriver dit problem kort, og skriv altid hvad du har af hardware (evt i en signatur), det gør det meget lettere at få den rigtige hjælp.


    Som ny på tweak.dk vil jeg foreslå du læser nogle af de stickies der er herinde, og evt også FAQ´en, der står en masse gode ting :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Som Malk så fint siger kan en beskrivende overskrift gøre underværker da mange ellers ikke gider læse tråden :) Derfor har jeg rettet den lidt til.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Som Malk så fint siger kan en beskrivende overskrift gøre underværker da mange ellers ikke gider læse tråden :) Derfor har jeg rettet den lidt til.


    Det er sgu godt vi har fået dig til at rette til hist og her David. ;)
    Men ellers er jeg helt enig. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • vil næsten tro det er en eller anden mystisk fejl på selve bundkortet eller også har dit os en indstilling der gør at den vil spare strøm i de forkerte situationer....prøv evt en bios opdatering og slå alt strømsparingsfunktioner fra.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.