Logitech G15 - Driver til windows 7 ?

  • Bare brug Vista driverne som altid med drivers hvis der ikke findes en Win7 version endnu.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Husk at køre installationsfilen i Vista kompatibillitets mode, så burde det virke.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Husk at køre installationsfilen i Vista kompatibillitets mode, så burde det virke.


    Mvh
    Sam


    Det er iøvrigt noget shit at div producenter ikke får lavet en win 7 driver.
    Det er det samme med min HP printer. Derfor med win 7 RC ingen print.
    Ingen print= ingen køb af HP printer næste gang jeg skal ha en ny. X(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Baloo


    Sad i nøjagtig samme situation, da jeg gik fra Vista 32 til Vista 64 bit.....no driver, så jeg måtte ud og købe en ny printer, denne gang blev det en fra Canon i stedet for. Det er bare så hamrende irriterende, når man har en printer der fungerer og som man er glad for.


    Så HP, suck my big behind....aldrig mere en printer fra HP.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg har også et G15 og de vista driver køre ikke helt godt med windows 7. Man kan kun sige at det er for dårligt at mange ikke har fået lavet driver endnu. De har da haft noget tid til det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det er iøvrigt noget shit at div producenter ikke får lavet en win 7 driver.
    Det er det samme med min HP printer. Derfor med win 7 RC ingen print.
    Ingen print= ingen køb af HP printer næste gang jeg skal ha en ny. X(


    jeg brugte bare en vista driver :S

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sortemis


    jeg brugte bare en vista driver :S


    Samme her

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Sorry for :offtopic:


    Windows 7 er ikke frigivet endeligt endnu, så mon ikke vi skulle tage det lidt roligt, hvis en producent ikke lige har drivere til alle deres produkter klar til et OS, der ikke er officielt frigivet endnu.


    Denne omgang kommer drivervanskeligheder og mangel på dem ikke i nærheden af det stunt jeg kan huske fra da Vista blev frigivet.
    Der havde jeg hverken trådløst internet eller printer. Synes både Microsoft og diverse producenter har lært en del siden der.


    Hvis man er villig til at køre beta og andre "pre-releases", så må man også være mand nok til at tage de udfordringer, der skulle dukke op i forbindelse med det uden at klantre producenterne for eventuelle mangler :D


    Lad mig lige udnytte denne tråd til også at udtrykke min glæde og respekt for Windows 7, der af mig allerede nu bliver betragtet som det bedste styresystem, jeg nogensinde har prøvet.
    I <3 Win7 :cheers:

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Lige meget hvad skal de jo lave driver. Hvorfor så ikke begynde når folk er begyndt at bruge det.
    De har vidst i langtid at windows 7 bliver det bedste windows der er kommer nogen sinde. Så ville jeg da nok ha hivet mig i skæget og komme igang med at lave driver.

  • Ret mig hvis jeg tager fejl, men Windows 7 er først lige blevet frigivet til udviklere.. Er det ikke lige nøjagtigt meningen af det først er i denne periode at de skal lave drivers? Hvornår skulle de ellers have lavet dem?


    De kan jo ikke lave drivers til en betafase, da der tit sker ændringer.. Så sidder de bare med fnatten og skal til at lave nye drivers .. igen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ret mig hvis jeg tager fejl, men Windows 7 er først lige blevet frigivet til udviklere.. Er det ikke lige nøjagtigt meningen af det først er i denne periode at de skal lave drivers? Hvornår skulle de ellers have lavet dem?


    De kan jo ikke lave drivers til en betafase, da der tit sker ændringer.. Så sidder de bare med fnatten og skal til at lave nye drivers .. igen..


    Touché mon ami ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hej Tweak.


    Jeg har sammen problem, men at finde driver til G15, men lige nu kan jeg ikke engang finde en Vista 64bits driver som jeg kunne prøve, og mener da også at det er så lang tid siden at Win7 blev udgivet at der skulle være en, driver til 64bitén. kan nogle hjælpe mig??


    Venlig hilsen


    Valentin0138 :-P

  • Mærkeligt, 64bit vista-driveren fungere for mig. Har du opdateret dit styresystem?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Jeg har netop lige købt et G15, og installeret det på mit Windows 7 32 bit uden problemer,
    Jeg installerede det fra den CD der fulgte med, jeg linker til en uploaded mappe med CD'ens indhold.
    Jeg håber det kan hjælpe lidt. :)


    http://peecee.dk/upload/view/253888


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.