Vista kan IKKE finde SSD under install mere..

  • Hey Tweak.dk.
    Jeg købte for en uge siden en OCZ Vertex Solid State Disk 250GB OCZSSD2-1VTX25
    Jeg installerede vista på den og den funkede bare perfekt..
    Men i dag da jeg genstartede min computer efter at have installeret et program (itunes)
    så ville den ikke boote fra den mere !
    jeg prøvede at reparere vista fra cden men det hjalp heller ikke så jeg satte den til en anden computer og formaterede den, det hjalp heller ikke!


    Har prøvet at tage mine andre harddiske fra og så kun have min ssd sat til men heller intet resultat. har også prøvet med en sata controller driver fra asus hjemmeside men den kunne jeg ikke få til at virke..


    har også prøvet med min mobo cd men der kan jeg heller ikke få nogen af driverne til at virke. dog kan jeg se min ssd når jeg går ind i "Indlæs Driver" men hvis jeg vælger den og trykker ok siger den bare at den ikke kan finde nogen driver :S har søgt rundt på google men intet af det jeg fandt hjalp


    Nogen der har en ide om hvad der kan være galt. da den virkede fint i en uge med vista os på..

  • Firmwaren er 1.30 og den ville heller ikke registrere med windows 7.. så jeg har sendt den tilbage, så må de rode med den.. forstår bare ikke hvordan det kan være at den kan virke i en uge uden problemer og så én genstart ødelægger det hele...