En ny router.

  • Min gamle SMC wireless router er begyndt at trække sit sidste åndedrag - det hopper spontant af nu og da (og gerne flere gange i træk når den er begyndt). Så istedetfor at bøvle med den længere køber jeg en ny - mén... hvilken én? Har i nogle gode forslag til en lille router som kan klare mosten fra 2 PC'er, en xbox og torrent døgnet rundt? Den skal helst have wireless da min iPod ellers bliver lidt ensom. Gerne QoS. :boxing:


    Budgettet er omkring 4-700kr. Er det muligt for en pålidelig router på en 4 porte? :)


    Mvh. Illa

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg fandt endelig en router som havde alt jeg havde brug for - og mere til - syntes lige at jeg ville linke den. :)


    Buffalo Wireless-N Nfniti HighPower Router & Access Point
    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=538456

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |