Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. august 2009, 03:17

Jeg har nu været den lykkelige ejer af en Roccat Kone i godt et halvt år, og der har aldrig været nogen problemer, men så pludselig begyndte den igår at opføre sig mærkeligt helt som om den var på et helt forkert underlag. Jeg afinstallerede drivere og installere igen samt opdaterede firmware, men stadig ingen forskel. Hvad tror i dette problem kan skyldes? Forresten så virker mine andre muse fint, så det er ikke problemer i windows.

På forhånd tak

-Jacob

EDIT: Nevermind. Fandt ud af at der sad et lille hår og forstyrrede laseren. Flot at jeg ikke lige tjekkede det inden jeg lavede tråden. Nå, men så kan jeg da lave det til et godt råd til Jer andre når musen eller andet hardware driller. Tjek for støv og andet godt.
Lukker tråden!!

:rules:

He who has the ability, has the duty!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "czepluch" (14.08.2009, 03:24)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.