Tekniker her: I denne tråd vil i kunne få hjælp til unlock/debrand/hardware inden for mobiltelefoni

  • Hejsa allesammen


    I denne tråd skal i skrive om jeres problemer med jeres mobil telefon, og jeg vil gøre hvad jeg kan får at løse dem for jer


    Lidt om mig:
    Jeg er officiel Nokia tekniker med 10 års erfaring, inden jeg blev tekniker startede jeg min egen unlock forretning :crazyeyes:


    Jeg har erfaring inden for følgende:
    Avanceret Hardware fejlfinding, heriblandt rep af vandskader/rework
    Avanceret software fejlfinding, så som: Contact Service på Nokia, Red blink på S//E (Incl GDFS, og EROM)
    Alm Hardware som LCD udksift, UI module etc


    Jeg er endvidere i stand til at lave stort set alle software problemer på Sony Ericsson/Nokia remote via teamviewer


    Endvidere kan jeg unlocke alle Sony Ericsson remote, og skaffe unlock koder til alle gængse danske selskaber, og de fleste udenlandske


    Så skriv jeres problem og jeg vil gøre hvad jeg kan for at løse jeres problemer

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • Jamen det syntes jeg jo også, der er jo alligevel mange brugere, som enten har en død telefon liggende, eller en telefon som de ikke kan få unlocked da teleselskaberne tilbage holder koderne...


    Når jeg alligevel har erfaringen, så kan jeg jo ligeså godt hjælpe... Selvfølgelig vil jeg ikke kunne lave alt gratis, men i hvert fald til farvodable priser hvis det er noget som kræver betaling :T


    Jeg håber da i hvert fald på at kunne hjælpe mange brugere på dette forum, ligesom jeg gør på andre forums :clap:

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • Hvis jeg nu har en Sony Ericsson C905 fra 3, som jeg gerne vil ha debrandet, hvordan kommer det så til at forgå?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det kommer til at foregå ved at jeg overtager din computer med teamviewer, og ud fra det vil jeg kunne debrande den... Denne operation vil koste 125,- da det kræver logs fra min konto ved noget der hedder Ultimate unlocker... I samme operation bliver din telefon unlocked :clap:

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • hmm.. Så tror jeg ikke jeg skal have det lavet lige med det samme. Men jeg skal nok skrive hvis det kommer på tale.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • kan se du er fra sydvestjylland... Så kan det jo være Bramming ligger tæt på dig, så kan jeg gøre det lidt billigere på en af mine boxe :clap:

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • Bramming er faktisk ikke så langt væk. 20mins kørsel.


    Men jeg er ikke færdig med 3 endnu, så vil ikke debrande den før jeg er kommet af med det.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ratata82
    Jamen det syntes jeg jo også, der er jo alligevel mange brugere, som enten har en død telefon liggende, eller en telefon som de ikke kan få unlocked da teleselskaberne tilbage holder koderne...


    Når jeg alligevel har erfaringen, så kan jeg jo ligeså godt hjælpe... Selvfølgelig vil jeg ikke kunne lave alt gratis, men i hvert fald til farvodable priser hvis det er noget som kræver betaling :T


    Jeg håber da i hvert fald på at kunne hjælpe mange brugere på dette forum, ligesom jeg gør på andre forums :clap:



    hahaha ja, først så ser det ud til at du bare vil hjælpe alle der har brug for det, men jeg kunne da lugte langt væk at du bare ønsker småpenge til kaffekassen.....men det her er vel også en måde at lave billig reklame for sit lille forehavende.... :pokey:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg lukker tråden for nu indtil en af de høje herrer/damer kan afgøre om den skal fortsætte da vi jo har en regel her på Tweak.dk der hedder:


    3. Reklame
    Al reklame for egne virksomheder er ikke tilladt. Ønsker du at skaffe personale, reklamere for en virksomhed el.lign. , så kontakt venligst Martin eller Lasse.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2