Tekniker her: I denne tråd vil i kunne få hjælp til unlock/debrand/hardware inden for mobiltelefoni

  • Hejsa allesammen


    I denne tråd skal i skrive om jeres problemer med jeres mobil telefon, og jeg vil gøre hvad jeg kan får at løse dem for jer


    Lidt om mig:
    Jeg er officiel Nokia tekniker med 10 års erfaring, inden jeg blev tekniker startede jeg min egen unlock forretning :crazyeyes:


    Jeg har erfaring inden for følgende:
    Avanceret Hardware fejlfinding, heriblandt rep af vandskader/rework
    Avanceret software fejlfinding, så som: Contact Service på Nokia, Red blink på S//E (Incl GDFS, og EROM)
    Alm Hardware som LCD udksift, UI module etc


    Jeg er endvidere i stand til at lave stort set alle software problemer på Sony Ericsson/Nokia remote via teamviewer


    Endvidere kan jeg unlocke alle Sony Ericsson remote, og skaffe unlock koder til alle gængse danske selskaber, og de fleste udenlandske


    Så skriv jeres problem og jeg vil gøre hvad jeg kan for at løse jeres problemer

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • Jamen det syntes jeg jo også, der er jo alligevel mange brugere, som enten har en død telefon liggende, eller en telefon som de ikke kan få unlocked da teleselskaberne tilbage holder koderne...


    Når jeg alligevel har erfaringen, så kan jeg jo ligeså godt hjælpe... Selvfølgelig vil jeg ikke kunne lave alt gratis, men i hvert fald til farvodable priser hvis det er noget som kræver betaling :T


    Jeg håber da i hvert fald på at kunne hjælpe mange brugere på dette forum, ligesom jeg gør på andre forums :clap:

    Officiel tekniker
    Working tools:EMMA Phoenix SETool JAF UFS, UST, UB, MT, Cyclone

  • Hvis jeg nu har en Sony Ericsson C905 fra 3, som jeg gerne vil ha debrandet, hvordan kommer det så til at forgå?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24