1

tirsdag, 11. august 2009, 12:04

Hej tweak jeg kan ikke finde ud af hvad for et tastatur jeg skal vælge.

Link: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?…20998&lokation=

Link: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?…17188&lokation=

På forhånd tak tweak :D

2

tirsdag, 11. august 2009, 12:17

altså en af mine kammerater har haft det microsoft keyboard siden januar og har allerede haft måtte bytte det 4 gange fordi knapperne holder op med at virke. så han skal trykke flere gange eller trykke ekstremt hårdt for at det virker.

razor. min nabo har det og han er bestemt ikke glad.
jeg var selv ved at købe det men købte så g19. grunden til jeg ikke købte det er at de fleste forhandlere (også shg.) er begyndt at holde op med at sælge razor fordi deres oplevelser med varen er at det giver dem alt for mange rma sager af alle slags. jeg snakkede med en shg med arbejder fordi jeg havde spørgsmål om produkterne fra razor og han sagde "vores oplevelser med det, er at det er noget være plastik L..." de fik sendt ca 80% af det tilbage fordi det ikke virkede korrekt. f.eks. touch pad til styring af lyd og media player holder op med af virke efter nogle få uger. og knapperne bliver sløve i optrækket.

så hvis jeg SKULLE vælge mellem de 2 produkter ville det blive microsoft.
men dog kan jeg ikke anbefale det til spil så som world of warcraft, warhammer online og andre spiller hvor man nemt skal kunne komme til hurtige macro osv. min mening vil være at det måske er et First person shoot spil keyboard eller lign.

hvis jeg sku råde dig til at købe noget i samme pris klasse

Logitech G15 Refresh (nyeste version)

CPU: core i7 3.2 Ghz
bundkort: Asus Rampage II Extreme
PSU: coolermaster Real Power M1000.
GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
Lydkort: Creative X-Fi
HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
Cpu cooler: Noctua NH12
skærm: samsung syncmaster T200
kabinet: Lian Li PC - S80

3

tirsdag, 11. august 2009, 12:18

Der skal du købe Razor's udgave. Jeg har X-6 og den har der været en del problemer med, at visse taster ikke rigtig virker undtagen man trykker en del hårdere end normalt, men det svinger lidt, dog ser det ud til at især i er et problem på mit keyboard, ellers virker alt som det skal.

Køb den fra Razor og du vil ikke få disse problemer.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

4

tirsdag, 11. august 2009, 12:20

Nu er der flade knapper på lycosa og alm på microsoft, så hvad kan du bedst li´:-)

Har haft lycosa en enkelt dag og det røg direkte videre, kan så heller ikke li flade taster men syntes heller ikke kvaliteten virkede overbevisende.

G15 derimod er jeg rigtig glad for.

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

5

tirsdag, 11. august 2009, 13:32

Jeg har siddet med mit Sidewinder i snart 1år, og har ingen problemer overhoved haft, tværdimod blev jeg virkelig positiv overrasket over kvalitet til prisen ;)

Så den kan klart anbafalet, og at man kan fjerne numpaddet er super lækkert når man skal spille.
Og Keybindings er lavet godt, men samme tasker kan bruges til flere forskellig så det ikke fylder meget i modsætning til G-serien.
Og tasterne føles rigtig lækre, ikke helt gummi og ikke plastik, de har lige fundet en dejlig gylden mellemvej :9xo

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

6

tirsdag, 11. august 2009, 13:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af sENITY
Jeg har siddet med mit Sidewinder i snart 1år, og har ingen problemer overhoved haft, tværdimod blev jeg virkelig positiv overrasket over kvalitet til prisen ;)

Så den kan klart anbafalet, og at man kan fjerne numpaddet er super lækkert når man skal spille.
Og Keybindings er lavet godt, men samme tasker kan bruges til flere forskellig så det ikke fylder meget i modsætning til G-serien.
Og tasterne føles rigtig lækre, ikke helt gummi og ikke plastik, de har lige fundet en dejlig gylden mellemvej :9xo

Rev 2 har kun en række G-taster med 3 funktioner i hver.

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

7

tirsdag, 11. august 2009, 13:45

Jeg har et Logitech g15 som jeg byttede mig frem til.
Det er rimmelig glad for, især deres LCD display virker fint.
Dog kunne jeg godt tænke mig et Roccat Valo, men det er desværre ikke på lager nogen steder :(

MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W
Venter på et Corsair Obsidian 900D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.