Ny bærebar


  • Du ved jo nøjagtigt hvad du gerne vil ha. :$
    Du ved hvertfald hvad du ikke vil ha så mon ikke det er meget nemmere at du søger selv. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hvad skal den bærbare bruges til. Hvis det f.eks. er studie hvor der bliver lavet opgaver osv. på den så er det måske ikke så behageligt at sidde ved en lille bærbar i længere tid. Der vil jeg mene at noget i stil med 15" vil være minimum.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Du ved jo nøjagtigt hvad du gerne vil ha. :$
    Du ved hvertfald hvad du ikke vil ha så mon ikke det er meget nemmere at du søger selv. 8o


    Jep, det er rigtigt, men hvis der nu var nogle der havde et godt forslag (som fx xenon).


    Hun er journalist, så den skal komme med rundt, men stadigvæk ikke være en Netbook. Tror jeg bliver for lille...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Hun er journalist, så den skal komme med rundt, men stadigvæk ikke være en Netbook. Tror jeg bliver for lille...


    Lenovo har en IdeaPad S12'er på vej, som er med 12" skærm som navnet antyder. Jeg ved dog ikke hvilken opløsning den kommer til at køre med, men det kan du selvfølgelig selv undersøge hvis det kunne være relevant ;)



    Jeg undrer mig dog over, at du med det samme fraskriver HP. Ja - de helt billige modeller kan være lidt plastikagtige, men deres business modeller er faktisk af en ganske OK kvalitet. Jeg har kun gode erfaringer med dem, og de har enkelte der holder sig inden for din prisgrænse.


  • Jeg har bare haft utroligt mange dårlige oplevelser med HP...

  • Hvis du kunne overtales til en HP, så er der deres Athlon Neo modeller med en 12" skærm. Synes størrelsen er perfekt og fås med 2-4gb ram, x1250-HD3410 og en Neo 1.6ghz-Neo X2 og 250-500gb hdd.


    Var selv ved at købe en, men min stationære fik nye komponenter i stedet ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().