Hjælp til køb af headset

  • Nu har jeg efterhånden brugt Logitech i lang tid... Stort set så længe jeg kan huske. Jeg har lidt overvejet deres trådløse, men der er et par hager ved den, ser det ud til. Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne spørge andre til råds. Alle mærker er velkomne.


    Følgende skulle gerne være opfyldt:
    - Meget god lyd; især til musik, men skulle selvfølgelig også gerne kunne bruges til alt andet
    - Behageligt at have på; ikke FOR tungt og stort, men heller ikke for småt og skravlet
    - Skal helst være hurtigt og let at installere via USB (lidt som Logitechs); gider helst ikke bøvl med det
    - Mikrofon af okay kvalitet; bare man kan høres er det fint
    - Skal ikke være et "bagom-nakket-headset"


    Eventuelle features, som er knap så vigtige:
    - Trådløst
    - Pænt design


    Herudover må det selvfølgelig gerne være til en overkommelig pris. Intet er udelukket, men helst ikke meget mere end 500-600kr. Vil meget gerne høre jeres egne erfaringer, jer som bruger headset til dagligt, og især hører meget musik via dette.


    Håber på lidt hjælp her, så på forhånd tak :)

  • sennheisers pc udgaver er slet ikke rare at have på for mange folk...hd modellerne derimod er meget bedre, selv sværger jeg til speedling og deres medusa 5.1 hime edition...til musik er der dog muligvis for lidt bass i til visse typer musik.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.