Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. august 2009, 16:24

Hej!

Jeg har fået købt mig 2xWD 640 Black diske, sat i Raid 0, og de kører super fint med windows 7. Så var min tanke, at jeg ville bruge mine 2 eksisterende diske (WD320 og Maxtor 300GB) til at kører backup i Raid 1.

Kan det lade sig gøre? At køre 2 diske i raid 0 samt 2 diske i raid 1 på raidcontrolleren på bundkortet?

Det er en P35 Platinum..

Mvh. Green

2

tirsdag, 4. august 2009, 16:27

det skal hvist være ens harddisk

3

onsdag, 5. august 2009, 14:11

Tror ikke rigtig du kan gøre det der, så skal du have fat et controllerkort til pci og måske virker det ikke engang, men vil du have alle dine diske til at sidde sådan, så overvej raid5 lidt langsommere men mere sikkerhed.

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

Seneste tests og artikler

0

Acer Iconia A1-830

Tweak.dk var en tur i New York
Læs Mere

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Note 4 video teaser

Samsung har frigivet en video
Læs Mere

3

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

3

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.