Er du den næste hardware tester på Tweak.dk?

  • Da vi har masser af nyt og spændende hardware på vej, søger vi yderligere to hardware tester.


    Vi forventer at:
    - Du har kendtskab til hardware generelt.
    - Du har et system, der er mere eller mindre ”up to date”.
    - Du har et digital kamera af rimelig kvalitet.
    - Du bestræber efter at udføre et godt stykke arbejde.


    Vi tilbyder:
    - Mulighed for at teste nogle af de nyeste produkter på markedet.
    - Der er ingen krav til hvor meget du skal teste, det kan enten være en eller fem ting om måneden. Du bestemmer selv.
    - Arbejdet er frivilligt.


    Ansøgning:
    Send et word dokument hvor i du har lavet en anmeldelse af et valgfrit stykke hardware. Tag udgangspunkt i vores opsætning af daglige tests, hvad opsætning og indhold angår. Vedhæft et antal billeder som du selv har taget. Vi bedømmer efter skrivefærdigheder og almen viden, så gør dig umage. Efter afsluttet arbejde bedes indholdet sendes i pakket tilstand til nytester@tweak.dk mærket ”Hardware anmelder”.


    Spørgsmål:
    Har du spørgsmål omkring det at være hardware tester, så stil dem via nytester@tweak.dk eller her i tråden.


    Andet:
    Ansøgninger som ikke har fulgt vores retningslinier bliver betragtet som useriøse, så læs venligst dette korte oplæg grundigt igennem, så du er indforstået med vore krav. Bemærk at det er på hobby plan, hvilket betyder at det er ulønnet.


    God arbejdslyst. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Er der nogen alders grænse for at smide en ansøgning af sted? :D


    Mener det er 18 år


    Jeg kunne godt være interesseret i at komme til at skrive anmeldelser :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Mener det er 18 år


    Jeg kunne godt være interesseret i at komme til at skrive anmeldelser :D


    Det var da kedeligt..
    Så må jeg jo bare vente to år endnu. :))

  • Nu er jeg ikke selv interesseret i at være tester, men gad egentlig godt vide om folk får lov at beholde det hardware de tester, bare af ren nysgerrighed!?!

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Der har før været skrevet det skete nogle gange, men ikke altid.
    Kunne dog ikke finde det mere ;)

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Nu er jeg ikke selv interesseret i at være tester, men gad egentlig godt vide om folk får lov at beholde det hardware de tester, bare af ren nysgerrighed!?!


    Den kan jeg vist godt svare på, har været tester her i over et år nu :)
    I de fleste tilfælde vil man kunne beholde produkterne men det afhænger 100 % af hvilken type hardware det er og selvfølgelig hvor dyrt det er.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja, nu har jeg været tester siden Januar/Februar dvs ½år. Og jeg har kun været ovenud tilfreds.


    Man får lov til at beholde det meste af det. Men der skal altså også ligges kræfter i det, og det er ikke en gavebod, det kan jeg ligeså godt sige. Men det er sjovt og man får lov til at udvikle sin hoppy til et plan, som ikke mange andre får lov til.


    Så jeg kan kun anbefale det, men det kræver altså tid og kræfter.


    Desuden er der ikke en officiel aldersgrænse, den blev fjernet får ½ - 1 års tid siden. Men det ses gerne man er over 18år. Men det hele kommer an på skrivefærdighederne. Så kan man formulere sig og fange publikum, så har alder ingen betydning.


    Så send ansøgninger ind folk, We Need You :9xo


    Hvis folk vil se et eksempel på en ansøgning, så kan jeg da lige henvise til den anmeldelse jeg fik jobbet på: http://www.tweak.dk/review/Logitech_G25_Racing_Wheel/889/1/1 Jeg brugte meget tid på at få skrevet den, men det var alt sved værd. Jeg har det fedeste hoppy job man overhovedet kan ønske sig :rules:


    Og så er det jo ikke kun det at blive tester, der er fedt. Men også det at blive Crew, på Danmarks bedst Hardware/IT-nyheds/anmelder side.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Den kan jeg vist godt svare på, har været tester her i over et år nu :)
    I de fleste tilfælde vil man kunne beholde produkterne men det afhænger 100 % af hvilken type hardware det er og selvfølgelig hvor dyrt det er.


    Ja men du har hvertfald fået lov til at beholde en del. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Mon dog. Er det bare til ansøgningen tvivler jeg på emballagen betyder noget. Det er nok mere for at, vurdere dine skriftlige evner.


    Præcis, orig. emballage til ansøgnings testen er ikke et krav.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja men du har hvertfald fået lov til at beholde en del. ;)


    Ja jeg har beholdt en del, men ligger også meget tid i det :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • er det så nu man skal sige der er en fejl :D på anden side står systemkrav oplyst 2 gange lige efter hindanden :D tihihihihhihihihihihi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto


    er det så nu man skal sige der er en fejl :D på anden side står systemkrav oplyst 2 gange lige efter hindanden :D tihihihihhihihihihihi


    Psst ikke mere :ph34r:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det kunne faktisk være meget fedt at blive tester xD

    CPU: core i7 3.2 Ghz
    bundkort: Asus Rampage II Extreme
    PSU: coolermaster Real Power M1000.
    GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
    memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
    Lydkort: Creative X-Fi
    HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
    Cpu cooler: Noctua NH12
    skærm: samsung syncmaster T200
    kabinet: Lian Li PC - S80