1

mandag, 3. august 2009, 19:03

Hey peeps.

For noget tid siden købte jeg mig et Club 3D Radeon 4770, som der jo er Tv-out i. Der til har jeg så købt mig et kabel, så jeg kunne benytte mig af denne feature.

Problemet er bare, at jeg kan kun få billedet ud? Jeg kan ikke få den til at sende noget lyd ud?

Jeg hár prøvet at gå ind i BIOS'en og slå Onboard Audio fra, i håbet om, at den automatisk ville korrigere lyden ud gennem mit grafikkort. Men nej, det vil den bare ikke.

Hvad skal jeg gøre for at få den til at sende lyden ud igennem grafikkortet? :)

2

mandag, 3. august 2009, 20:32

Den skal jo være tilsluttet til lydkortet på en vis, for at det overhovedet skal være muligt. Vidst de færreste GFX hvori der også er lyd i TV-out-udgangen.
Er det HDMI, DVI, VGA eller phono -stik?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

3

mandag, 3. august 2009, 20:35

Køb dig et HDMI kabel :P

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

4

mandag, 3. august 2009, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen
Den skal jo være tilsluttet til lydkortet på en vis, for at det overhovedet skal være muligt. Vidst de færreste GFX hvori der også er lyd i TV-out-udgangen.
Er det HDMI, DVI, VGA eller phono -stik?

Hmm.. Javel.. Men det er phono stik :)

Citeret

Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
Køb dig et HDMI kabel :P

Det hjælper ikke så meget når man har et tv fra slutningen af krigen :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.