Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 3. august 2009, 16:32

Hej TWEAK.DK brugere.
Jeg købte for under 1 uge siden følgende system:

*NZXT Apollo Steel Midtower Black
*EPs-750watt PSU
*AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz Socket AM3 L3 6 MB - Box
*Gigabyte GA-MA770T-UD3P - ATX AM3
*Kingston - 2GB 1333MHz DDR3 * 4
*Samsung HDD 1TB SATA2 7200Rpm 32MB
*LG 22X DVD RW Brænder
*XFX HD 4890 900M 1GB DDR5 DUAL DVI PCI-E TV ''XXX EDITION HAWX''
*Windows Vista Home Premium 64bit

Efterfølgende installerede jeg Warhammer Online, som er et mmorpg uden synderlig' god grafik - som ovenstående computer skulle kunne trække uden nogen som helst form for problemer. Dette var imidlertid ikke tilfældet. Efter at have gamet ovenstående spil på systemet et par dage, uden at få en eneste fejl, gik computeren pludseligt i BSOD. Nu kan jeg kun game i 30.min-1.time uden systemet går i BSOD.

Da jeg er ny på dette forum, ved jeg ikke hvilke oplysninger, udover ovenstående, som kan være behjælpelige med problemet. Så sig endeligt til hvis i mangler information - så skal jeg gøre mit bedste for at skaffe denne.

På forhånd tak for svaret.

Hilsen Tom

EDIT: Det skal lige siges, at en kammerat har købt samme system, UDEN at opleve fejl + alle drivere er opdateret.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Solkongen" (03.08.2009, 16:33)

3

tirsdag, 4. august 2009, 15:03

hej har du prøvet at udskifte graffik eller motherboarded for at se om det er en af de dele der er fejl på? jeg må indrømme at jeg efterhånden har mistet alt respekt og tillid til XfX

CPU: core i7 3.2 Ghz
bundkort: Asus Rampage II Extreme
PSU: coolermaster Real Power M1000.
GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
Lydkort: Creative X-Fi
HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
Cpu cooler: Noctua NH12
skærm: samsung syncmaster T200
kabinet: Lian Li PC - S80

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.