Skal virkelig bruge hjælp til mac adresse..

  • Jeg har et problem, faktisk et rimelig stort et..


    Havde nogle problemer med min Mac adresse forleden da, og derfor bestemte jeg mig for at lave den om ved hjælp af et program der hedder "Smac" Den ændrede så min Mac adresse til en lorte mac adresse, som så gjorde den ikke kunne gå på nettet mere.


    Nu har jeg prøvet mange ting, og søgt mange steder, men kan simpelthen ikke få den tilbage til den gode gamle Mac adresse..


    Nogle der kan forklare, eller hjælpe mig til hvordan jeg får den "Originale" Mac Adresse tilbage ?

  • Er det MAC på en router eller et netkort?
    Hvis det er din router så se om der ikke er en reset knap et eller andet sted (nogle gange er det et lille hul som du skal stikke en nål eller lignende ind i)


    Hvis det er netkort og du ikke har skrevet din gamle MAC ned tror jeg du er tvunget til at købe et nyt netkort, den gode nyhed er at de er utroligt billige.
    Men hvorfor i alverden ændrede du din MAC til at starte med?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • 1. Det er på computeren jeg har hentet det, og har heldigvis skrevet den gamle ned, så findes der måder at ændre den tilbage ?


    2. Ved ikke helt hvorfor jeg ændrede den, skulle bare lige se om jeg kunne finde ud af nogle ting, hvilket jeg nu har fundet ud af jeg ikke kan ! :)


    3. Det er en bærbar, hvor nemt er det at skifte netkort i sådan en ? :S