Nokia E-series (E71)?

  • Nogen af jer der har en Nokia E-series mobil, specielt en E71 - og hvad syntes I om det??


    Specielt er jeg interesseret i hvor god skærmen er, og specielt hvor god den er i sollys??


    Jeg overvejer stærkt at købe en, Wired Magazine hyldede den som årets telefon sidste år (ja, det blev ikke en iPhone) og en pålidelig kilde som Noah fra PhoneDog kom helt op og ringe over den i mere end 4 forskellige videoer har han gået den grundigt igennem (youtube pro-phone guru).


    Jeg skal bruge en telefon der er god på nettet, har "rigtige taster" (touch er slet ikke mig) og kan tåle nogen tæsk (metal er klart at foretrække) samt har GPS der fungere pålideligt i bymiljø (E71 har gå-mode og specielle storby maps) - og på de 4 punkter virker den perfekt.


    Hit me :9xo

  • Jeg har en E71 havde tidligere en HTC touch pro, og der er kun en ting at sige E71 er så meget bedre. Det er en super telefon.


    Jeg er meget glad for min den kan tage en masse tæsk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Jeg har en E71 havde tidligere en HTC touch pro, og der er kun en ting at sige E71 er så meget bedre. Det er en super telefon.


    Jeg er meget glad for min den kan tage en masse tæsk.


    Hvordan er skærmen - og hvordan er den i sollys (ikke direkte spot on, men du ved, outdoors)?

  • Der er den ikke optimal :( i direkte sollys kan man ikke se hvad der sker på skærmen. Har oplevet bedre telefoner i sollys men alt i alt er jeg godt tilfreds med den.


    Har du kigget på E66? kan det samme bare i et lidt mindre format.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Der er den ikke optimal :( i direkte sollys kan man ikke se hvad der sker på skærmen. Har oplevet bedre telefoner i sollys men alt i alt er jeg godt tilfreds med den.


    Har du kigget på E66? kan det samme bare i et lidt mindre format.


    Øh ja det har jeg, men bryder mig ikke om den er en slider phone, så får den et rimelig trist tastatur...
    Anyway, tak for din hjælp :9xo


    Hvis nu du skulle nævne 2 ting om din E71 - hvad er så det værste ved den og hvad er det bedste ved den?