Jeg sidder lige til LAN nu.. Og vi spiller en del CS. For at få lidt sjov skulle vi lige prøve at cheate, og lave en demo. Så jeg fandt lige en cheat, og lagde ind.. Så kan jeg ikk lige huske hvad der skete, men efter jeg genstartede, og kom ind i windows igen skete der noget underligt!!
ca. hvert 3-4 sek. kom der et 'lag' inde i windows.. Det varede vel 0.3 sek. Men fortsætte hele tiden PRÆCIST hvert 3-4 sekund.
Hm.. jeg vidste sgu ikk hvad jeg skulle gøre, så jeg snuppede en format c:.
Lidt efter så det så ud til at virke. Jeg kom ind i windows, og no problems. (Havde installeret sp1) så installerede jeg Nforce driveren.. og så begyndte det igen! hm.. jeg prøver en virus scan. jeg scanede samtlige drev med norton antivirus 2004 (Dog uopdateret, da Nforce driveren ikke virkede ordentligt, jeg var altså ikke på nettet) den fandt NADA..
hm.. så lavede jeg en systemgendannelse, inden jeg installerede nforce, og så virkede det!
Nå.. så installerede jeg ATI driveren, det virkede fint. Så prøvede jeg så en ældre nforce driver. og det samme skete. Der kommer et 'lag' i windows og alle andre steder ligemeget hvad, ca. hvert 3-4 sekund. Og hvis man trykker ctrl+alt+del kan man se CPU ussage stiger til 66% hvert 3 sekund.. ALT er normalt når jeg så fjerner nforce driveren igen.. altså cpu ussage ligger på 0-1 %..
Begge Nforce drivere jeg brugte har virket helt fint i længere tid før! MEGET UNDERLIGT!
PLZ HELP ME, er desperat.. forestil jer LAN ugen netværk
Og LAD VÆRE MED AT SIGE, nå så kan du lære at lade være med at cheate - for jo, jeg rører ikk de lorte virus cheats igen.. post kun hvis du har noget fornuftigt at sige