Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 29. december 2003, 01:57

Jeg sidder lige til LAN nu.. Og vi spiller en del CS. For at få lidt sjov skulle vi lige prøve at cheate, og lave en demo. Så jeg fandt lige en cheat, og lagde ind.. Så kan jeg ikk lige huske hvad der skete, men efter jeg genstartede, og kom ind i windows igen skete der noget underligt!!

ca. hvert 3-4 sek. kom der et 'lag' inde i windows.. Det varede vel 0.3 sek. Men fortsætte hele tiden PRÆCIST hvert 3-4 sekund.

Hm.. jeg vidste sgu ikk hvad jeg skulle gøre, så jeg snuppede en format c:.
Lidt efter så det så ud til at virke. Jeg kom ind i windows, og no problems. (Havde installeret sp1) så installerede jeg Nforce driveren.. og så begyndte det igen! hm.. jeg prøver en virus scan. jeg scanede samtlige drev med norton antivirus 2004 (Dog uopdateret, da Nforce driveren ikke virkede ordentligt, jeg var altså ikke på nettet) den fandt NADA..
hm.. så lavede jeg en systemgendannelse, inden jeg installerede nforce, og så virkede det!
Nå.. så installerede jeg ATI driveren, det virkede fint. Så prøvede jeg så en ældre nforce driver. og det samme skete. Der kommer et 'lag' i windows og alle andre steder ligemeget hvad, ca. hvert 3-4 sekund. Og hvis man trykker ctrl+alt+del kan man se CPU ussage stiger til 66% hvert 3 sekund.. ALT er normalt når jeg så fjerner nforce driveren igen.. altså cpu ussage ligger på 0-1 %..
Begge Nforce drivere jeg brugte har virket helt fint i længere tid før! MEGET UNDERLIGT!
PLZ HELP ME, er desperat.. forestil jer LAN ugen netværk X(

Og LAD VÆRE MED AT SIGE, nå så kan du lære at lade være med at cheate - for jo, jeg rører ikk de lorte virus cheats igen.. post kun hvis du har noget fornuftigt at sige ;)

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

2

mandag, 29. december 2003, 02:07

Hvilken cheat brugte du?, (lad vær med at tilføje link og hvor og hvordan og hvorfor..) Bare Navnet på den..
og er ikke en eller anden biatch der bare vil have cheat til CS eller no'et.. Jeg ved hvor man finder Cheats vis det endelig er, mener det 100% seriøst.. Navn?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Noobie" (29.12.2003, 02:08)

3

mandag, 29. december 2003, 02:51

format c: er nok det hurtigste..

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

4

mandag, 29. december 2003, 02:53

Hm.. ved sgu ikk hvad den hed..

Men jeg har løst det :D

Jeg prøvede endnu engang at installerer driveren, og lod mærke til at problemet kom lige når den var ved at installerer Netkort driveren. hm..

Så gik jeg ind og deaktiverede LAN forbindelse efter boot.. og vupti, problemet forsvandt.

Men jeg skulle jo have noget net :evil:
Så jeg ryttede lidt op i kabi, resettede BIOS, og så virkede lortet sgu! :D

Men et eller andet må den skide cheat jo have gjort, eller også blev den bare brugt på det forkerte tidspunkt ;)

Og spaziod. Du har vist ikk læst det ordenligt.. jeg lavede netop en format c: ;)

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SjQLunD" (29.12.2003, 02:54)

5

mandag, 29. december 2003, 02:57

Citeret

Originally posted by SjQLunD
Hm.. ved sgu ikk hvad den hed..

Men jeg har løst det :D

Jeg prøvede endnu engang at installerer driveren, og lod mærke til at problemet kom lige når den var ved at installerer Netkort driveren. hm..

Så gik jeg ind og deaktiverede LAN forbindelse efter boot.. og vupti, problemet forsvandt.

Men jeg skulle jo have noget net :evil:
Så jeg ryttede lidt op i kabi, resettede BIOS, og så virkede lortet sgu! :D

Men et eller andet må den skide cheat jo have gjort, eller også blev den bare brugt på det forkerte tidspunkt ;)

Og spaziod. Du har vist ikk læst det ordenligt.. jeg lavede netop en format c: ;)

Nåh for satan.. nej det havde jeg ik lige set.. det er vist ved at være for sent ;) eller også er min vens vandkølingsproblemer lidt for interessante..

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

Seneste tests og artikler

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere

3

AMD Radeon R9 Gamer Series 2400 MHz DDR3

For noget tid siden modtog vi
Læs Mere

3

NZXT S340 Midi Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Bay Trail mini PC

Med lanceringen af Intel’s Ato
Læs Mere

5

Mercedes G Class Edition 35 præsenteret

Leder du efter noget at bruge
Læs Mere

0

Oppo VR Headset på trapperne

Nyt spændende produkt fra Oppo
Læs Mere

0

Nyt Cooler Master CM Storm Suppressor Gaming Keyboard

Cooler Master er klar med dere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.