• Hej!


    Er der nogen der har set Bilka kataloget for denne uge. Hvad er det for en harddisk de har brugt øverst på side 11 som er lille nok til at ligge i en hånd?
    Er det en SSD.

  • Folk der kigger efter EDB i BILKA, burde købe deres bananer hos shg !!!


    :offtopic:


    edit: Efter en VOKSEN kommentar om at Bilka er Top $, vil jeg gerne kommentere det (igen). Jeg køber IKKE i Bilka, da deres folk INTET aner om EDB/IT. Deres RMA tager alt for lang tid, og slutteligt vil jeg hellere støtte en dedikeret EDB butik !


    My 5 cent. Laugh or Cry.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Folk der kigger efter EDB i BILKA, burde købe deres bananer hos shg !!!


    :offtopic:


    ja for det er jo helt sikkert noget lort når det er solgt i bilka så går dedt i stykker bare man tænker på og bruge det... sry men hvad er det for noget pis og lukke ud... hvorfor købe det hos en edb butik hvis den samme vare er billigere i bilka....


    jeg har selv flere gange købt hardware i bilka og har aldrig oplevet der har været problemer med det...


    :pokey:


    :offtopic:

  • det fede ved disse externe HDD, er at de får strøm via. USB, så man slipper for strøm ledning + strøm adapter


    ja hvor man køber varen spiller næppe ind på produkteds kvalitet, men kan godt lide små sjove indlæg :clap:




  • Tag dog lige og styr dit handicap, det var sgu ik noget jeg skulle købe, jeg var bare nysgerrig efter at vide hvad det var noget men det er måske ikke tilladt!!
    Vi er jo ikke alle ligeså godt begavet som dig!


    HVIS IKKE MAN SPØRGER, SÅ FÅR MAN ALDRIG NOGET AT VIDE!


    FOR FUCKS SAKE!!


    :offtopic: = jst's indlæg!


    Tak for links til Cyclups :D


  • Du har åbenbart en enorm erfaring med at handle edb der. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Kan det ikke være ligegyldig hvor du køber din hardware, så længe du får den vare, som du nu engang har valgt at købe.


    Har de varen i bilka til en billigere pris end hos en rigtig EDB forhandler så kan jeg da ikke se noget som helst galt i, at købe den der ?.


    Deres RMA stinker sgu ikke mere end hos nogle online forhandlere, så den med bananerne holder bare ikke.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Jo det synes jeg jo også det kan være. De fleste har da udset sig et produkt de kunne tænke sig hvis det handler om bilka og hardware.
    Man kan også være meget uheldig med de mere kendte edb forretninger når det handler om RMA.
    Tror ikke bilka er meget dårligere end så mange af dem.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • Det er skam også først når lortet går i stykker du har et problem. Service/RMA og større varehuse bør ikke bruges i samme sætning.