Min router med DD-WRT blokker for hjemmesider

  • Jeg har fået et lidt underligt problem, det er at min Buffalo Airstation WHR-G125 med DD-WRT v24-sp1 ( 07/27/08 ) std firmwire er begyndt at blokke hjemmesider jeg vil ind på, fordi hopper jeg uden om min router ka jeg godt besøge hjemmesiderne :boxed:


    tester jeg med siden http://downforeveryoneorjustme.com/ siger den:


    It's just you. http:// is up.



    nogen der ved hva jeg ka gøre?



    har lige reset min router og kørt den op fra nu men den gør det stadig, nogen der kender dette problem?


    bruger Firefox 3.5.1 da IE8 som er installeret standart i Windows 7 Ultimate x86 Build 7201 er total fucked...


    har lige testet med IE8 og der siger den os bare siden kan ikke vises.

  • hvordan blocker den siderne for dig?..


    Evt prøvet at sætte dns op på din router med opendns eller noget i den retning?.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    hvordan blocker den siderne for dig?..


    Evt prøvet at sætte dns op på din router med opendns eller noget i den retning?.


    ja jeg får siden kan ikke vises i begge browsere, og hoppe jeg som sagt uden om mine router får jeg de samme dns adresse bare en anden ip da jeg har dynamisk ip, og så ka jeg godt besøge siderne.


    Problemet er først kommer i løbet af den her uge nemlig forstår det ik og har ik ændret noget i min router i 100år el. noget.



    har lige prøvet at deaktiver SPI Firewall'en som er i DD-WRT firmware og får stadig det samme, ka ik besøge siderne som jeg kan uden min router :boxed:

  • har nu testet med min fars laptop på mit wireless net der er det samme problem, ka heller ik besøge 2baksa.net men sidder jeg hjemme ved ham så ka jeg godt besøge 2baksa på alle hans 3 computere uden problemer.


    har os smidt OpenDNS i min router igen for at teste om jeg så kunne, men det hjælper stadig ik.