GAMER PC - Råd søges

  • Heeej Tweak


    Har her i sommerferien tjent 5000 kr .. og har overvejet at købe en gamer pc, da min stationær nu er gået død.


    Så jeg har søgt rundt på nettet og har fundet to computere som jeg mener er forholdvis gode gamer pc'er. Men nu søger jeg så jeg rådgivning. Og/ eller har i andre forslag til gamer pc'er ? :P


    PC 1:
    CPU: Intel® Core™2 Duo E5200 2,5 ghz
    Bundkort: ASROCK LGA775 mATX G31/ICH7
    Ram: 2x2GB DDR2 800 DIMM PC 6400 CL5
    HDD: 1TB 7200 rpm
    Optic: Samsung DVD Brænder
    PSU: 450 watt
    Grafikkort: Nvidia Geforce Colorful GTS 250 512MB ram
    Kabinet: Zegamax Unicorn Window


    PC: 2
    http://www.mm-vision.dk/produk…arenr=99111&type=pcsystem


    og som i kan se er computer 2 væsentlig dyrere end computer 1, men er vel ogs væsentlig bedre. Er villig til at spare et par tusinde ekstra sammen hvis det er :D


    Mange tak på forhånd :9xo

  • Kig lige lidt hos Topdata osse, fine systemer til en rimelig pris. Du skal så lige huske, de kommer uden OS.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hej


    Jeg har en m8 som fik en dårlig behandling hos MM, han ringede til Top-data, snakkede med ejeren
    som gav han samme Pc; core i7 med et nr. større bundkort samt et lydkort til samme pris + gratis forsendelse.
    Han er den 3 m8 jeg kender som handler hos Top-data, og alle har fået hehe, top behandling.


    Topdata

  • Tak for svarene, og ja ser ud til jeg lige må tjekke topdata ud nu :P


    Rasmus66, ja det ser virkelig ud til at være hardcore for 5000 kr :P


    og den kan vel sagtens køre crysis osv uden problemer ikk ? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JL-2300
    Tak for svarene, og ja ser ud til jeg lige må tjekke topdata ud nu :P


    Rasmus66, ja det ser virkelig ud til at være hardcore for 5000 kr :P


    og den kan vel sagtens køre crysis osv uden problemer ikk ? :P


    Nu er der ikke nogen pc som rigtig kan trække crysis ordenligt men den jeg har linket til trækker det da gener med high settings og 2-4 x AA