Pc starter- men skærm gør ikke??

  • har du sat den medfølgende lille højtaler til dit bundkort ?


    hvis ja, giver den så nogle bib lyde når du har startet maskinen ? dette kan nemlig ved hjælp af dit bundkort manual hjælpe til at finden fejlen.


    ellers så start med at sætte dit grafikkort over i en anden pci"e" slot , denne fejl sker typisk når man ikke klikker grafikkortet ordentligt i

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • ja den lille højtaler er sat til, der kommer ingen bip lyd, har ikke været ved at ændre noget i den!!! prøver lige det med grafik kortet!! sidder og skifter strømforsyning mellem to pc´er fordi den ene psu lige er stået af!!

  • Har fundet ud af at når jeg tog lydkortet ud så var der ingen problemer med at få gang i skærmen så det må jo være lydkortet der er kaput !!!


    men tak for hjæpen!!


    2. spørgsmål


    Jeg har en Q-TEC PSU 450 W i min egen pc, den er nu stået af, nu er spørgsmålet så om det er ligemeget hva psu jeg køber bare den er på 450 W eller hvad???

  • prøv lige at smide op hvilken opsætning du kører med, så kan vi bedre virdere hvor stor din psu skal være :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Nu er det ikke bare lige sådan, at kunne knalde nogle watt i hovedet og så er den hellige grav velforvaret, sådan virker det bare ikke, desværre.


    Afhængig at dit system og hvor mange watt det trækker


    http://www.antec.outervision.com/


    Der er mange ting der skal gå op i en højere enhed, for at systemet yder 100%. Din 12 volts linie er den vigtigste men både din 5 og 3 volt betyder meget for hvordan hele dit system yder, stabilitet er kodeordet, og kvalitet koster. Vælg en kvalitets PSU fra en anerkendt producent, du får hvad du betaler for og det skal drive resten af dit system.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • :goodpost: - jeg kan også anbefale corsair PSU'er, de leverer noget godt grej....jeg ville nok gå efter en 600 W PSU den vil kunne trække et bedre grafikkort mm, hvis du på et tidspunkt ønsker at opgradere en smule....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Hej. Jeg har dette i min pc!


    CPU Type : DualCore Intel Core 2 Duo E6600, 2400 MHz (9 x 267)


    Motherboard Navn : ASRock 775Dual-VSTA (4 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN)


    Grafikkort : XFX GeForce 7600 GT


    1Gb Ram


    Den fungere til alle de spil jeg har prøvet, nu skal jeg så finde en PSU til den, er der mere i syntes der burde opgraderes nu jeg er igang ??


    på forhånd tak!!


    KlausNielsen83