Hjælp i Odense søges

  • Hej


    På opfordring fra forummet søger jeg en i Odense der kunne være frisk på at hjælpe mig med at løse et problem.
    Læs problemet her: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=115757&sid=


    Jeg tror jeg er kommet frem til at det kunne være for lidt strøm til harddisken der er problemet. Da vi selv kun har bærbare giver dette evt. et problem.


    Er der en venlig sjæl i Odense der kunne tænke sig at hjælpe og få en lille belønning for det?


    VH Marco Jensen

  • Det kunne jeg da sikkert hjælpe med... Send mig en pm hvis du ikke allerede har fundet nogen der kan hjælpe.

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • jeg er i odense hele weekenden sammen med nogle gutter til lan.. som er på min arbejdsplads på blangstedgaardsvej.


    Jeg er uddannet IT-supporter og har værktøjet til at kunne kigge på din disk. "hvis" den står til at redde..


    du kan lige fange mig på msn : lars@ardahl.com
    hvis det kunne friste dig..