Subwoofer'+sange?

  • Hey, sidder og overvejer på det kraftigste at få nye højtalere til min pc, lige pt køre jeg på et par creative til de 400kr, da jeg ødelagde mine andre her for leden :oops: q: med omkring 32 watt, der omkring. men leder efter en der kan sparke igennem, men dog måske lidt mildere end, som f.eks logitechs z-2500 eller hvad de nu hedder, (: nogen der kan hjælpe, hvis ellers, ville nogen links eller titler på nogen sange med vild subwoofer i ville være dejligt, har ikke noget i mod techno og trance og den slags, men pref Rap med go bass (: - ved ikke om min forespørgsel om sangene er imod jeres regler (:



    Post plx plx ;D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Guligashi
    :TN1 (: lyder fede, ved du noget om hvor mange watt de køre på ?


    Nu siger watt ikke alt ;)


    Men 2x 15 watt RMS for de små højtalere og 50 watt rms for subwooferen

  • Sidder og læser lidt om dem, de lyder sku egentligt som det jeg går og leder efter, men skal lige vende mig til de dyre danske priser efter jeg er kommet hjem fra usa (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Guligashi
    Sidder og læser lidt om dem, de lyder sku egentligt som det jeg går og leder efter, men skal lige vende mig til de dyre danske priser efter jeg er kommet hjem fra usa (:


    Ja det er jo lidt billigere derover i us and a :T

  • Vil klart anbefale Logitech Z-2300 :) har det selv og det spiller sku super godt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Vil klart anbefale Logitech Z-2300 :) har det selv og det spiller sku super godt.


    Jep det er også et rigtig godt sæt hvis man er til musik med bas :D


    Den subwoofer til det sæt kan godt få de fleste ting til at vælte ned fra hylderne :))

  • Vil så lige hilse og sige at Z-5500 sagtens kan overgå den bass. Man kan forresten skrue mere op for bass'en hvis man ikk synes der er nok i forvejen.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bld


    Heh, jeg gør intet ud over at skrue op. Du skal være velkommen til at kigge forbi hvis du vil have det demonstreret live. :)


    Hehe det var nu mere bare for at drille lidt :cheers:


    Men du har jo også portene rettet med gardinet så det vil jo bevæge sig der kommer jo alligevel en del luft ud når der sådan lige bliver skruet lidt op :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Hehe det var nu mere bare for at drille lidt :cheers:


    Men du har jo også portene rettet med gardinet så det vil jo bevæge sig der kommer jo alligevel en del luft ud når der sådan lige bliver skruet lidt op :)


    Ja, men der er stadig 5 meter fra kassen til gardinet. Det er svært at se på filmen, men de er faktisk helt ude og røre ved glasset.


    Jeg har en enhed magen til den som sidder i der, til den skal jeg have bygget en kasse, og i samme omgang bygget til den som er i filmen. Så jeg får det dobbelte af det som jeg har lige nu. Det bliver lidt grumt, har lige set en film rimelig højt, og er total rundsmadret af lyden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bld


    Ja, men der er stadig 5 meter fra kassen til gardinet. Det er svært at se på filmen, men de er faktisk helt ude og røre ved glasset.


    Jeg har en enhed magen til den som sidder i der, til den skal jeg have bygget en kasse, og i samme omgang bygget til den som er i filmen. Så jeg får det dobbelte af det som jeg har lige nu. Det bliver lidt grumt, har lige set en film rimelig højt, og er total rundsmadret af lyden.


    Det her kalder jeg bas :D


    http://www.hifigalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=70

  • Fint du kan puste til dine gardiner (; men for at komme tilbage til sagen? - vil gerne have et alternativ, til Logitechs Z-blabla - da dette anlæg er ret populært hvor jeg bor o; (mener lidt for populært) og vil ikke bare være fisken der flyder med strømmen (; så et hvilket som helst alternativ ville være fint, bassen behøver ikke at være kolo enorm, men den skal heslt kunne blæse masser af luft xd