Wifi og lyd

  • Jeg har i længere tid haft problemer med periodisk lag når jeg afspiller musik. Efter at have snakket med HP fik jeg at vide at jeg bare skulle formatere min computer, så ville problemet være løst, men nej. Jeg søgte derefter på Google og fandt ud af at man skulle disable WIFI og det hjalp.


    Problemet er at så har jeg naturligvis ikke internet, og da jeg gerne vil undlade at trække kabler, kunne jeg godt tænke mig at få WIFI og lyd til at fungere samtidig. Dette har jeg dog bare ikke kunnet finde på Google. Derfor håber jeg at nogle af jer har den hemmelige løsning.


    Med venlig hilsen,
    Gimming

  • Altså når du afspiller musik hakker lyden?


    Det lyder mest som om det er lydkort driveren den er gal med.


    Har du evt set hvad din computer bruger af resurcor for at afspille musik hvis den maxer cpuen ved 100 og throttler så kan lyden også godt finde på at hakke lidt

  • Det er desværre ikke der problemet ligger. Sound drivers er opdateret til nyeste og der er masser af ekstra ressourcer i processoren. Efter hvad jeg kan læse mig frem til skyldes det packet loss fra wifi(?).


    Med venlig hilsen,
    Gimming

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gimming
    Det er desværre ikke der problemet ligger. Sound drivers er opdateret til nyeste og der er masser af ekstra ressourcer i processoren. Efter hvad jeg kan læse mig frem til skyldes det packet loss fra wifi(?).


    Med venlig hilsen,
    Gimming


    Så ligger problemt enten i driveren til det trådløse netkort eller i din router.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gimming
    and the solution is?


    Prøv at opdater din netkort driveren se om du kan finde en nyere driver på producent af netkortes hjemmeside hp har ikke altid de nyeste drivere på deres hjemmeside