opsætning af Netgear router

  • hej, nu har vi lange om længe fået fiber net, 25/25 hvis jeg donwloader kan jeg hente med 2.6 mbit men hvor upload kun er max 155 kbit. hva er det lige man skal gøre for at få mere i upload ?

  • Er det den macbook du har testet det på? :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvor har du testet din hastighed henne?
    Og hvem har du din internetforbindelse hos?


    Bubbi hos mig står der Bopæl: Toftlund hos NiEn så det er nok SydEnergi når vi snakker 25/25mbit ;)

  • hvis jeg tester den på de forskellige net test så viser den fint nok 25/25 mibt.. men lige så snart jeg skal til at uploade program så kommer den ikke højer ind 155. kender andre som har samme problem hvor det er pc med windows. så det er ikke macbookens skyld :)

  • hvis det er µTorrent må du godt nævne det el. en anden klient da bla. Nero har gjort så du ka hente deres programmer som demo via deres ejen torrent tracker :)


    det er jo ik torrent programmet el. trackeren du henter fra som er ulovligt det er indholdet som kan være ulovligt :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Tvivler på han sidder og hoster nero eller andre lovlige programmer..


    Så jeg stopper med at hjælpe her..


    Held og lykke..


    Bubbi nu findes der faktisk en delt lovligt P2P download på nettet, bla. WoW updates køre via P2P hvor du os henter fra andre brugere når det er, ja det kan være svært at finde ;)

  • Det ved jeg godt der findes..


    Jeg vil skyde på at der vil findes et sted i mellem 1-2% lovlige torrent downloads..
    Bruger heldigvis ikke selv torrents..


    Men hent i bare jeres updates og wow pjat på torrents..


    Man kan jo bare håbe at dem der henter ulovlige ting via torrents bliver fanget..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    ja, for det er da lige så ulovligt at køre 90 eller 100, og hvor mange gør ikke det ?


    men NiEn hva er det for et program, så ka vi jo vurder om der må hjælpes el. ej.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    men NiEn hva er det for et program, så ka vi jo vurder om der må hjælpes el. ej.


    det er utorrent..


    men det er også galt hvis jeg feks, downloader wow via deres clinet. så kan jeg hente med ca 2 mbit men stadig kun uploade med de 155 kbit