Headset Hjælp søges

  • Hej Tweakers


    Jeg har efter hånden brugt ca 6000kr til headset over 3 år nu,


    så jeg vil høre om nogle af jer ikke han anbefale en headset, som er virklig robust og god kvallitet


    Headset skal (men jeg er åben for idér) opfylde disse krav:


    Microfon skal være god
    Ledning skal ikke "filtre" "snøre sammen" så let
    headset må gærne være lavet af metal, men behøves ikke,
    Max pris 2000kr


    hilsen Marc

  • WHAT kaster du med dem :ohmy: Jeg havde et til 200 i 5 år. gik kun i stykker fordi jeg døde i et spil :hb:


    Har selv Sennheiser HD555 og de virker rigtig godt.
    Hmm skulle lige se hvad nummer de havde også fandt jeg en lille revne. ;( men virker ikke til det gør noget.

  • Nu er hverken HD555, HD959 eller Denon AHD2000 et headset - bemærk hvad han skriver, han søger headset, dvs hovedtelefon med mikrofon - de tre I nævner er alle tre hovedtelefoner, dvs uden mikrofon.
    Jeg har ingen erfaring med headset men masser af erfaring med hovedtelefoner, så jeg kan ikke hjælpe andet end med at ryde op i det rod her.


    :oops:

  • Det har du self ret i.. Men så må han bare droppe heatsættet. og købe en mic ved siden af. Har en Logitech Og den er sindsyg god. :P også er man også fri for at have sådan en i hovedet. min gemmer sig bag skærmen. så man ser den ingen gang :)

  • hvad bruger du headset til, for speedlink medusa home edition er rigtigt lækkert, da man kan sætte anlæg osv direkte til forstærkeren der følger med, og skift af hvor man ønsker lyden hen, sker ved 2 knapper.....men hvis du smider rundt med det, så holder det dog næppe længe....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    jeg har selv dem her http://www.tweak.dk/review/eDi…+1_gaming_headset/843/1/1 og dem er jeg rigtig glade for :)


    har dem og er også glade for dem, af et headset at være er de gode nok, men er jo en smagssag :)

    MSI GX660 622NE
    RAM: 4GB DDR 1066 MhZ
    CPU: I5-480M 2,67 GhZ
    Skærm: 15,6" LED
    GFX: ATI Radeon Mobility HD 5870, 1024 GDDR5
    HDD: 500 GB
    Operativsystem: Windows 7 x64
    Mus: Roccat Kone // Keyboard: Logitech Illuminated

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    jeg har selv dem her http://www.tweak.dk/review/eDi…+1_gaming_headset/843/1/1 og dem er jeg rigtig glade for :)


    Jeg har dem også og har kun været tilfreds med dem. Et godt valg og til en pris der er til at betale.

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Kan varmt anbefale Steelseries 4H med mic oz, den kan dog gemmes helt hvis du ik bruger det :). har brugt min i lidt over et år nu, de bedste jeg har haft so far :9xo

    EX58-UD3R Core i7 920
    6 GB DDR3 Ram
    ASUS GeForce GTX 295
    750W Corsair
    Windowns 7 Ultimate 64bit
    24" ASUS - VK246H (16:9)
    Mus + Tastetur: Steelseries