Ny comp til maks 8k

  • Hey!


    En ven ku godt tænke sig en ny computer til at spille på.. :) Han vil gerne have en komplet pc, altså med skærm, kabinet, hardware, tastatur osv .. det eneste han har er Mus..


    Har i nogle gode forslag til maks 8k ?


    EDIT: Og det skal være Intel.. ;)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Det var da synd han ikke er til AMD, mener man får en del mere for pengene når man er nede i det prisleje. Denne slår klart den sortemis linker til, http://www.topdata.dk/product.asp?product=6041

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70


  • Der skal også være skærm og tastatur med:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70


  • Uden tvivl :9xo

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Nåe jo så er harddisken underordnet med hensyn til størrelse da han benytter en ekstern 1 tb disk.. så hvis man ku få en med en raptor ville det jo være guld! :D


    men de setups i finder ser jo fine ud ! Nogen som har en idé om hvad sådan et system som dette får i 3dmark vantage?


    http://www.topdata.dk/product.asp?product=6041

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Nåe jo så er harddisken underordnet med hensyn til størrelse da han benytter en ekstern 1 tb disk.. så hvis man ku få en med en raptor ville det jo være guld! :D


    men de setups i finder ser jo fine ud ! Nogen som har en idé om hvad sådan et system som dette får i 3dmark vantage?


    http://www.topdata.dk/product.asp?product=6041


    En Vantage score ville nok ligge omkring 11.000 uden OC

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild


    En Vantage score ville nok ligge omkring 11.000 uden OC


    Er det så med eller uden physx ? :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Sjovt at alle de gange jeg har købt computer siger alle at AMD er så godt og hurtiger i spil osv. Når jeg så har fået AMD. køre det bare dårligt. mine venner som også bliver lokket over til AMD oplever det samme.. og de få gange jeg har haft intet har det bare kørt der ud af. Er det kun mig om oplever det. Jeg skal ihverfal aldrig over til amd igen efter alt det jeg har oplevet :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Sjovt at alle de gange jeg har købt computer siger alle at AMD er så godt og hurtiger i spil osv. Når jeg så har fået AMD. køre det bare dårligt. mine venner som også bliver lokket over til AMD oplever det samme.. og de få gange jeg har haft intet har det bare kørt der ud af. Er det kun mig om oplever det. Jeg skal ihverfal aldrig over til amd igen efter alt det jeg har oplevet :pokey:


    Hvilken computer er der tale om?

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Sjovt at alle de gange jeg har købt computer siger alle at AMD er så godt og hurtiger i spil osv. Når jeg så har fået AMD. køre det bare dårligt. mine venner som også bliver lokket over til AMD oplever det samme.. og de få gange jeg har haft intet har det bare kørt der ud af. Er det kun mig om oplever det. Jeg skal ihverfal aldrig over til amd igen efter alt det jeg har oplevet :pokey:


    kommer sq helt an på hvilke maskiner du sammenligner..i nforce4 æraen var amds s939 cpuer bestemt det bedste du kunne få til prisen....og med phaenom 2 begynder de igen at være oppe.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det var en AMD 64 +3000 Den gang blev der sagt at den var vildt god. Men var da noget værre lort :crazyeyes: Jeg har haft 3 AMD og 2 intel.. om de så endelig har fået lavet noget der bare er lidt stabille. kan jeg self ikke sige. Kan huske da jeg fik min første k6 mener jeg den hed. Den blev jo også rost fordi den var så hurtig. 350mhz :9xo Men hvad hjalp det når den gik ned hver 5 min.
    Nu samliger jeg self ikke lige den med dem der er nu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Det var en AMD 64 +3000 Den gang blev der sagt at den var vildt god. Men var da noget værre lort :crazyeyes: Jeg har haft 3 AMD og 2 intel.. om de så endelig har fået lavet noget der bare er lidt stabille. kan jeg self ikke sige. Kan huske da jeg fik min første k6 mener jeg den hed. Den blev jo også rost fordi den var så hurtig. 350mhz :9xo Men hvad hjalp det når den gik ned hver 5 min.
    Nu samliger jeg self ikke lige den med dem der er nu.


    En +3000 ;) Kan vi ikke bruge til meget sammenligning, prøv at læse tests om de nye phenom II.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Det siger jeg heller ikke.. Det jeg siger er at der bliver lovet guld og grønne skove. Og når man så får maskinen. Så er det noget værre hø :P Jeg vil da godt væde med at der ingen test er om hvor stabille cpuen er. Der imod har alle de intel som mig og min venne kreds har køb være virkelig stabille og man kunne ikke mærke hvilken der var hurtigst af intel og amd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Det siger jeg heller ikke.. Det jeg siger er at der bliver lovet guld og grønne skove. Og når man så får maskinen. Så er det noget værre hø :P Jeg vil da godt væde med at der ingen test er om hvor stabille cpuen er. Der imod har alle de intel som mig og min venne kreds har køb være virkelig stabille og man kunne ikke mærke hvilken der var hurtigst af intel og amd.


    ved ikke hvem der lovede dig en 3000+ var god....det var amds dårligste model på det tidspunkt, skulle man have en med nok cache var det 3700+ man gik efter....havde du valgt en celeron på det tidspunkt, havde du sq heller ikke været imponeret af intel.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvad ved kun hvad alle folk sagde ;)
    Nææ men hvis jeg havde købt en pentium. som alle mine andre venner. Havde jeg fået en god computer :T
    Men det er da godt hvis de endelig er begyndt at kunne lave noget man kan få glæde af :roller: