Mic Jack not working properly

  • Hej Alle


    Jeg har lige installeret Win 7, og mit MIC jack er pludselig holdt op med at virke. Den skriver i "manage audio devices" at min headphones ikke virker korrekt, Men eftersom at det kun er microfonen der er noget galt med og jeg desuden har prøvet andre microfoner i det jack, er det ikke bare mine høretelefoner der er noget galt med.
    Når jeg i "sound" enabler mine høretelefoner indikere den ud over at noget er galt, at den ikke er plugged in...
    Jacken føre direkte ind til mit asus p 5 93 deluxe motherboard.
    Jeg håber lidt på at det ikke bare er et hardware problem og nogen har nogle geniale råd eller bare gode ideer til hvad en eventuel løsning er.
    Jeg har desuden i mit tower et andet jack, med ledninger til Mic og speaker som jeg kunne bruge, hvis nogen kender motherboarded og ved hvor man eventuelt kan føre disse hen til, for at få dem til at virke.. jeg har prøvet lidt forskelligt dernede, men intet giver liv til disse jacks.


    En anden lille information er at der er en eller forbindelse til mic'en da jeg kan høre i en audio record når jeg hiver mic jacken ud og ind, men selvfølgelig ikke noget "actual" lyd.


    Er der nogen derude som kan hjælpe???


    Mvh


    Sune