BSOD i win 7? Hjælp

  • Hey. Jeg får disse BSOD, enten i spil eller lige efter reboot eller random.


    Nogle der kender noget til hvad de betyder?


    http://peecee.dk/upload/view/176055

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • hvad hedder det i bios?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • har læst flere har haft problemer med nogle Build's af Windows 7 hvor OC har været grunden til BSOD jeg har selv ik oplevet det rigtig endnu, men man ved aldrig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst


    Ahhhh... My Bad :oops:


    Det er i Windows du slår det til/fra. Højreklik denne computer og ind under Avanceret egenskaber. Her skal der være mulighed for at pille ved noget Start og Genoprettelse (Sidder desværre på job ved en XP maskine lige nu :crazyeyes: )


    Måske det der hedder system failure -> automatic restart

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    har læst flere har haft problemer med nogle Build's af Windows 7 hvor OC har været grunden til BSOD jeg har selv ik oplevet det rigtig endnu, men man ved aldrig.


    okay. har du link, for vil gerne hvis det kan påvise noget om at det er oc, men den er stabil i prime og memtest osv.

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty


    okay. har du link, for vil gerne hvis det kan påvise noget om at det er oc, men den er stabil i prime og memtest osv.


    ka ik linke da man ska ha en bruger til at se de kommentar og du ik register dig derinde da de har lukket for tilgang men ka tage et screen, da mindst en som skriver det. men han har skrevet sådan her derinde:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af HardyBoy
    Win7 7077 was only build which worked with OverClock perfectly. Newer builds isn't working normaly with OC. All I get is BSOD.


    men det ska så siges jeg ik har problemer med Build 7201 x86, men tror bare brugeren ik er særlig god til oc måske :)

  • jeg sidder med en build 7100 x64 version og har OC min Shuttle fra 133 til 250FSB(QPI) dvs 2000mhz på ram og 3ghz på cpu kun en forøgelse på små 198-200mhz


    og jeg har ingen fejl i min win7 hverken med spil folding@home eller andre ting.. som står og summer i baggrunden..

  • Får du dem(frys/bsod) også inden den begynder at loade windows ved startup?


    For jeg har nemlig selv problemer med win 7..


    //Out - EcoPa

  • den ene får jeg lige når adgangskoden er trykket ind ja men det sker sjældnere end den i spil. men skal lige kigge på det

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.