G19 Keyboard!!

  • Hej Tweakers.


    jeg harlige modtaget mit nye G19 og sidder og roder lidt med det. og ja fandme et lækkert tastertur
    men jeg kan ikke afspille alle former for video på det lille lcd display der skal man fikse nogle codecs på en måde og ligge det ind i softwaren til keyboarded.


    er der nogen der gider give mig en idiot sikker guide på hvordan man gør det og hvilken codec pack man skal bruge.


    på forhånd tak


    mvh TWinther


    :rules:

    CPU: core i7 3.2 Ghz
    bundkort: Asus Rampage II Extreme
    PSU: coolermaster Real Power M1000.
    GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
    memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
    Lydkort: Creative X-Fi
    HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
    Cpu cooler: Noctua NH12
    skærm: samsung syncmaster T200
    kabinet: Lian Li PC - S80

  • :offtopic: ER det bedre at se film på keyboardet end din skærm?? Kan være du skal have en ny skærm så..


    Undskyld for :offtopic:, kunne ikke lige dy mig :S

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • nu er den jo ikke lavet til at se film på.. det er jo kun sådan en blær funktion.. (som jeg ikke giver nul og niks for)..


    men et sted man kan starte.. er jo her: http://tinyurl.com/nuxyfd


    Det svar google giver, ser jo ud som noget du måske kunne bruge..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • altså nu er det jo lavet så man kan f.eks. se film/ hører musik imens man er inde i et spil f.eks i counter og man venter på at alle er døde så man kan starte igen. så kan man bare pause / slukke for musiken / filmen og spillets lyd er stadig på.


    Tak :D

    CPU: core i7 3.2 Ghz
    bundkort: Asus Rampage II Extreme
    PSU: coolermaster Real Power M1000.
    GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
    memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
    Lydkort: Creative X-Fi
    HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
    Cpu cooler: Noctua NH12
    skærm: samsung syncmaster T200
    kabinet: Lian Li PC - S80

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nu er den jo ikke lavet til at se film på.. det er jo kun sådan en blær funktion.. (som jeg ikke giver nul og niks for)..


    men et sted man kan starte.. er jo her: http://tinyurl.com/nuxyfd


    Det svar google giver, ser jo ud som noget du måske kunne bruge..


    tak for en sej side d:



    Quote

    Oprindeligt indlæg af TWinther
    altså nu er det jo lavet så man kan f.eks. se film/ hører musik imens man er inde i et spil f.eks i counter og man venter på at alle er døde så man kan starte igen. så kan man bare pause / slukke for musiken / filmen og spillets lyd er stadig på.


    Tak :D


    lyder som en god ide :9xo

  • Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killerhawk
    Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok


    Jeg vil godt lige have lov at tilføje, at det var gaming-king, og ikke Xx-Razmuz-xX der skrev det.. :roller:

  • Du kan da ikk mene du vil sidde og se film på en.. ja hvad er den 2" skærm.?? For mig er det da kun en "blær" funktion. Hvis du virkelig føler du skal sidde og se film, mens du spiller, så synes jeg du lyder noget hyper da. :$

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killerhawk
    Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok


    HAHA.


    HD Display
    Dagen grin :)) :clap: :cheers:

  • Quote

    Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok


    LOL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killerhawk
    Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok


    ilm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killerhawk
    Det er jo så der du lige tager fejl rasmus da det er et hd display der sider i G19 og er noget af det bedre display til at se film på imens du laver noget andet og slet ikke en blær funktion så om igen rasmus men bedre held næste gang men måske du skulle undersøge hvad du udtaler dig om inden du skriver ok


    THE KILLERHAWK STRIKES AGAIN.