Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. juni 2009, 18:45

Goddag tweak.dk

Jeg har netop lagt mine videoer fra min HTC Touch Diamond over på min computer. Hverken Windows Media Player eller Quicktime kan afspille filerne. Den snakker om noget med .samr :/
VLC kan godt afspille filerne. MEN, der er ingen lyd på videoerne.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak

2

søndag, 14. juni 2009, 19:10

Forstår dig ikke helt - er det mp4 eller .samr filer??

3

søndag, 14. juni 2009, 19:31

Jamen altså. Filen hedder xxxxxxxx.mp4, men når jeg vil afspille filmen på min computer, siger den følgende; 'VLC does not support the audio or video format "samr". Unfortunately there is no way for you to fix this.'
Den kan som sagt sagtens afpille videoen men uden lyd

4

søndag, 14. juni 2009, 20:16

prøv med:

http://www.microsoft.com/windows/windows…ecdownload.aspx

kunne være du mangler Codec, da VLC ikke kan det hele desværre, men det meste:)

5

søndag, 14. juni 2009, 21:57

Ved ikke helt hvad jeg skal installere i dit link? :/

6

mandag, 15. juni 2009, 00:47

Ifølge denne side skulle quicktime kunne gøre det...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Overgaard" (15.06.2009, 00:48)

7

mandag, 15. juni 2009, 20:37

Hvis jeg prøver at åbne den med QuickTime skriver den; 'fejl 2041: der er fundet en ugyldig eksempelbeskrivelse i filmen'

8

mandag, 15. juni 2009, 21:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tjofte
Hvis jeg prøver at åbne den med QuickTime skriver den; 'fejl 2041: der er fundet en ugyldig eksempelbeskrivelse i filmen'

Prøv at flyt filen til dit C:\ drev, uden mappe.. og rename filen til noget nemt skriveligt.

gå ind i Command.. altså i RUN også CMD

Skriv: cd c:

Også skriver du: "rename fil_navn.mp4 fil_navn.3gp"

skulle funke nu.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nitan" (15.06.2009, 21:07)

9

mandag, 15. juni 2009, 21:55

Perfekt! Tak for hjælpen.
Fatter bare ikke at det skal være så besværligt :S Giver da ingen mening

10

tirsdag, 16. juni 2009, 11:41

Hvis det skal være nemmere så hent en mp4 eller 3pg converter... Kan findes fratis på nettet...

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

11

tirsdag, 16. juni 2009, 12:09

mange mp4 filer har AAC som lyd codec men hent da CCCP (Combined Community Codec Pack) så får du os MPC (Media Player Classic) til at afspille video filer med plus den ka os tage musik hvis du skulle ha et nummer din normale musik afspiller på din pc ik ka afspille.

den fulde pakke ka hentes her gratis: http://www.cccp-project.net/

den nyeste beta ka hentes her: Combined-Community-Codec-Pack-BETA-2009-06-15.exe

bruger selv beta'en og den funker bare :9xo

12

tirsdag, 16. juni 2009, 20:57

Mange tak for hjælpen alle sammen

13

tirsdag, 11. august 2009, 16:35

afinstaller alle afspiller vlc og media player classic. bagefter henter du k-lite codec pack og installer det.hvis der er en codec som er i stykker så viser den det.
ps der er media player classic med så den skal du ikke installer igen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.