Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 12. juni 2009, 19:33

Hey Tweakers
Overvejer kraftigt at købe en iPod Touch 2g, men har lige nogle spørgsmål
1. Hvis jeg køber en iPod Touch nu og gerne vil have den jailbreaket skal dens firmware så downgrades?
2. Er der en god guide til at jailbreake så jeg kan gøre det selv? :)
3. Hvis jeg jailbreaker den kan jeg så stadig bruge apps fra iStore(eller hva det nu hedder :))?
4. Hvis jeg jailbreaker den og der sker den noget og den skal repareres kan der så ske noget ved at den er jailbroken?
5 Og til sidst hvis jeg nu jailbreaker den og skaffer Cydia er det så muligt at hente apps til den fra pcen også da jeg ikk har wi-fi :)?

Håber i kan svare på disse spørgsmål og dem der nok følger efter :)

-Søren :)

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

2

fredag, 12. juni 2009, 21:17

Op ingen der ved noget?!

3

fredag, 12. juni 2009, 22:25

her er noget om det der jailbreak http://www.ipodtouchhacks.com/ipod/touch/jailbreak/

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H60
2x Corsair Vengeance 2 x 4 GB (16gb) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
500gb + 750gb Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
250gb Samsung 840 pro - Fractal Design Define R5 Black
Logitech G500, G710+, G930 og Z5500
2x Dell u2713hm

4

lørdag, 13. juni 2009, 12:29

OP! Ingen der kan svare på bare 1 spørgsmål`?

5

lørdag, 13. juni 2009, 15:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Triple1.6
Hey Tweakers
1. Hvis jeg køber en iPod Touch nu og gerne vil have den jailbreaket skal dens firmware så downgrades?

Det skulle ikke være nødvendigt. Så vidt jeg ved er nyeste firmware til iPod Touch 2.gen 2.2.1 ligesom til iPhone. Men du skal nok vente lidt med at opdatere til 3.0, der kommer 17. juni, da der skal laves en jailbreak-version der passer til 3.0.

Kan ikke lige finde en, men selve programmet til at jailbreake med, er det samme som til iPhones. Så du burde godt kunne følge sådan en guide. Ellers er der lidt at se her: http://www.youtube.com/results?search_ty…2g&aq=5&oq=jail

3. Hvis jeg jailbreaker den kan jeg så stadig bruge apps fra iStore(eller hva det nu hedder :))?

Jeps ingen problemmer der;)

4. Hvis jeg jailbreaker den og der sker den noget og den skal repareres kan der så ske noget ved at den er jailbroken?

Så gendanner du den bare i iTunes. Derved sletter du spor af jailbreak.

5 Og til sidst hvis jeg nu jailbreaker den og skaffer Cydia er det så muligt at hente apps til den fra pcen også da jeg ikk har wi-fi :)?

Nej. Det har jeg ihvert fald ikke hørt, er muligt.

Svar er i quoten;)

|iPhone SE|64GB|iOS 9.3|

|iPad Air|16GB|iOS 9.3|

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "enoC" (13.06.2009, 15:18)

6

lørdag, 13. juni 2009, 16:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af enoC

Citeret

Oprindeligt indlæg af Triple1.6
Hey Tweakers

Det skulle ikke være nødvendigt. Så vidt jeg ved er nyeste firmware til iPod Touch 2.gen 2.2.1 ligesom til iPhone. Men du skal nok vente lidt med at opdatere til 3.0, der kommer 17. juni, da der skal laves en jailbreak-version der passer til 3.0.

Kan ikke lige finde en, men selve programmet til at jailbreake med, er det samme som til iPhones. Så du burde godt kunne følge sådan en guide. Ellers er der lidt at se her: http://www.youtube.com/results?search_ty…2g&aq=5&oq=jail

Jeps ingen problemmer der;)

Så gendanner du den bare i iTunes. Derved sletter du spor af jailbreak.

Nej. Det har jeg ihvert fald ikke hørt, er muligt.

Svar er i quoten;)

Tusind tak for svarene ;)

7

lørdag, 13. juni 2009, 16:41

Var så lidt;)

|iPhone SE|64GB|iOS 9.3|

|iPad Air|16GB|iOS 9.3|

8

søndag, 14. juni 2009, 09:06

hvad er det der jailbreak hvad gør det ?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16838&sid=[/IMG]

9

søndag, 14. juni 2009, 16:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
hvad er det der jailbreak hvad gør det ?

Det gør det blandt andet muligt at downloade temaer, lave særlige indstillinger, customize userinterfacet og en masse andet.

|iPhone SE|64GB|iOS 9.3|

|iPad Air|16GB|iOS 9.3|

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.