bærbar valg

  • Hej ville høre om der er nogle der kan give et bud på hvad for en bærbar computer man skal købe hvis den skal kunne spille Battlefield og Sims og i den stil, den skal koste omkring 4000-5000 kr hvis man kan det, håber i kan hjælpe


    måske de 2 her,,,,


    http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?
    b=&c=dk&cs=dkdhs1&kc=NRS15353&l=da&m_30=111789&oc=N0653703&rbc=N0653703&s=dhs


    eller denne


    http://www.elgiganten.dk/is-bi…=..TD4QFHP2UAAAEOlhA03xiY

  • Hej dell linket virker ikke. Hvis jeg var dig ville jer holde mig væk fa HP og Acer . De spil du nævner har ikke brug for det "store" grafikkort. Hvis det var mine penge ville jeg nok gå efter Dell, Toshiba, Sony,MSI og Asus.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zippydk
    Hej dell linket virker ikke. Hvis jeg var dig ville jer holde mig væk fa HP og Acer . De spil du nævner har ikke brug for det "store" grafikkort. Hvis det var mine penge ville jeg nok gå efter Dell, Toshiba, Sony,MSI og Asus.


    Har du nogen personlige erfaringer med HP siden du skriver man skal holde sig væk. Jeg har haft en 3-4 stykker i hænderne (venner og familie) og de har været udmærket tilfredse med dem. Umiddelbart virker de også ok prisen taget i betragtning så jeg har egentlig ikke det store at udsætte på dem.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ja det har jeg. Som datamatiker skifer jeg dem rimelig tit og arbejder med folk som også skifter bærbare tit. Jeg har haft 3 HP'er batteri er det svageste og billigste jeg nogensinde har prøvet. Der er sparet på konstruktion og fremstilling af kølingssystem og skærme er af ringe kvalitet. Det eneste der brugt penge på er "chassiet" hvor de skal "se" godt ud.Så er de fyldt med "crapware" fra fabrikken. Deres service er joke og dette kan bekræftes af alle mine kollegaer. Bare mine erfaringer. Held og lykke med købet.


    mvh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zippydk
    Ja det har jeg. Som datamatiker skifer jeg dem rimelig tit og arbejder med folk som også skifter bærbare tit. Jeg har haft 3 HP'er batteri er det svageste og billigste jeg nogensinde har prøvet. Der er sparet på konstruktion og fremstilling af kølingssystem og skærme er af ringe kvalitet. Det eneste der brugt penge på er "chassiet" hvor de skal "se" godt ud.Så er de fyldt med "crapware" fra fabrikken. Deres service er joke og dette kan bekræftes af alle mine kollegaer. Bare mine erfaringer. Held og lykke med købet.


    mvh


    Må støtte op her. Da jeg gik på HTX kunne vi leje nogle HP bærbare igennem skolen, og vi fik dem fra helt ny. Det var det værste omgang lort og jeg fik skiftet lader 2 gange, batteri 1 gang, bundkort 1 gang, harddisk 1 gang og skærm 1 gang :S


    Og det var faktisk sådan for stort set alle i de 3 klasser vi var på vores årgang.


    På min efterfølgende uddannelse valgte jeg at købe en Dell XPS M1530 som nu er erstattet af den nyere (og federe) XPS 16. Det er kvalitet hele vejen igennem, og kan klart anbefale at gå efter en Dell. Enten en Studio eller XPS, det går man sku ikke galt i byen med.


    Regner også med at bestille en Studio 15 hjem til min lillebror som snart skal begynde på gymnasiet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har også kun selv haft utrolig dårlig erfaring med HP! Og hvis du ringer til dem er der ingen service. Elgiganten (der havde vi købt) havde heller ingen service af nogen art!


    HOLD DIG LANGT VÆK FRA DEM!!!


    Din dell (studio 15) ser derimod helt fin ud til prisen. Kender ikke så meget til ATI's GF kort, men ellers. Måske en af jer andre kan sige noget om det. Bruger kun Nvidia selv.


    I skal tage hele teksten med før linket virker. Reviderer det lige


    DELL Bærebar


    /Overgaard


  • HP har forskellige serier. deres presario eller hvad de nu hedder er det arveste snavs hvor deres elitebook er noget af det bedste der kan opdrives.

  • Vil give ret i at IMB (nu LENOVO) med deres t-serier er noget af de bedste, og stærkeste bygget bærebare computere, men stadigvæk HP - ikke min favorit. Vil aldrig selv eje sådan en...!


    Acer er hellerikke de bedste. Sådan en har jeg haft. Var glad for at der ikke gik mere galt end jeg selv kunne repere.


    Både min mor og far og min lille bror har en Fitju Simens. De er begge gået i stykker. Og den repererede udgave af min brors er lige gået i stykker igen.


    Der er altså stor forskel på hvor meget mærkerne gør ud af deres modeller. Nogle satser på Kval, ander på design, og andre igen på at lave den grønne.


    Apple satser på alt, og der er det lykkedes. De er bare lidt dyrer. KØB EN MAC... ;) hehe


  • Har jeg haft... Macbook, Macbook Pro og en iMac. Det var planen at købe en ny iMac, men 11K+ for en iMac med hardware der toppede forrige år....
    For the record... Jeg købte en FSC Amilo for 4-5 år siden og den kører stadig.