Køre system uden Kabinet til i morgen???

  • hey gutter jeg har lige fået mit nye system hjem som i kan se i min profil men mit kabinet kommer først i morgen. Men her kommer spørgsmålet så. Kan jeg ikke samle det og køre med det til i morgen uden et kabinet??? :-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    hey gutter jeg har lige fået mit nye system hjem som i kan se i min profil men mit kabinet kommer først i morgen. Men her kommer spørgsmålet så. Kan jeg ikke samle det og køre med det til i morgen uden et kabinet??? :-)


    Sagtens, du ska bare sørge for at det ikke ligger på noget der kan kortslutte hardwaren, og selvfølgelig ikke vælte noget ned over det :)


    Du starter systemet ved at kortslutte power pins'ne (dem man normalt ville sætte ledningen fra kabinettets tænd knap på) med en skruetrækker etc... :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tak det prøver jeg da det jo et super fedt system man kan næsten ikke vente med at starte det op :-) Jeg installere det nye Windows 7 RC1 som jeg er blevet anbefaldet dog er det jo ikke den endelige udgave helt :-)



    Kan jeg godt stille bundkortetpå det der skumgummi der følger med bundkortet og stille det på mit stuebordet???

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Tak det prøver jeg da det jo et super fedt system man kan næsten ikke vente med at starte det op :-) Jeg installere det nye Windows 7 RC1 som jeg er blevet anbefaldet dog er det jo ikke den endelige udgave helt :-)



    Kan jeg godt stille bundkortetpå det der skumgummi der følger med bundkortet og stille det på mit stuebordet???


    Ja det skulle der ikke være noget problem i :)


    Lig dog lige den antistatiske pose oven på skum måtten de kan godt blive elektrisk ladet de skum måtter og det vil ikke være fedt at stå med et defekt bundkort og muligvis cpu :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Tak det prøver jeg da det jo et super fedt system man kan næsten ikke vente med at starte det op :-) Jeg installere det nye Windows 7 RC1 som jeg er blevet anbefaldet dog er det jo ikke den endelige udgave helt :-)



    Kan jeg godt stille bundkortetpå det der skumgummi der følger med bundkortet og stille det på mit stuebordet???


    Ja det skulle du sagtens kunne gøre, lækkert board du dig der ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Ja det skulle der ikke være noget problem i :)


    Lig dog lige den antistatiske pose oven på skum måtten de kan godt blive elektrisk ladet de skum måtter og det vil ikke være fedt at stå med et defekt bundkort og muligvis cpu :rolleyes:


    Bare husk at en anti statisk pose ikke nødvendigvis er antistatisk uden på :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Bare husk at en anti statisk pose ikke nødvendigvis er antistatisk uden på :D


    Nope det ved jeg godt men det er bare lige for at dække af for måtten ;)


    Det er nemmere bare at ligge den på en træ plade det bliver ikke lige statisk ladet sådan med det første :))

  • Lad være med at ligge den overn på den antistatiske pose - nogle af dem kan være ledende på ydersiden. Tak noget papir, en avis, kassen MB kom i eller lign., hvis du ikke lige har en plade (har selv flere gange også haft HW liggende løst på bordet uden problemer).


    /ask

  • Mange tak gutter for den hurtige respons, og så blev jeg lige nogle ting klogere i dag :rules:

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Hey gutter nu har jeg samlet det sådan mere eller mindre mangler dog kabtlerne fra PSU-en. Men kan det passe der kun er 1 strøm kabel med til de GTX275 der. for der er da pladstil 2 stømkabler på hver sit kort. se lige billedet [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062009/DSC00438_big_thumb.JPG]

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Hey gutter nu har jeg samlet det sådan mere eller mindre mangler dog kabtlerne fra PSU-en. Men kan det passe der kun er 1 strøm kabel med til de GTX275 der. for der er da pladstil 2 stømkabler på hver sit kort. se lige billedet [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062009/DSC00438_big_thumb.JPG]


    Der skal sidde 2x2 strømstik i hvert kort. Hvis din PSU ikke har det, må du købe en løs strøm-tyv!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Der skal sidde 2x2 strømstik i hvert kort. Hvis din PSU ikke har det, må du købe en løs strøm-tyv!



    hej jeg opdagede først lige at min nye Corsair TX 850 w havde 4 stk PCI-E power kabler :-)




    Men nu er jeg nået til vejs ende postr lige billeder af mit nye system ude kabine thehe.


    Hvordan er det nu jeg kortslutter sså den kan starte op ????



    Billede galleri CoreI7

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Kan den store røde knap ikke bruges til at tænde den satan ?


    Men hvis ikke så sætter du bare lige sætte en skruetrækker på de 2 ben som her på billedet. De 2 som hedder PWRSW. :9xo


    http://www.cs.toronto.edu/~dwf/notes/correct_pinouts.png

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().


  • Pakker du ikke lige de grafikkort ned igen og sender dem videre til mig? :))


    Lækkert system det skal du helt sikkert nok blive glad for :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Pakker du ikke lige de grafikkort ned igen og sender dem videre til mig? :))


    Lækkert system det skal du helt sikkert nok blive glad for :cheers:






    Hehe jeg havde lige nogle problemer med instilling af mit nye system da jeg ville installere Windows 7. Men nu køre det sku og var online da den startede op for første gang. Fandt lige ud af at jeg kan tænde for bundkortet på selve bundkortet uden at have kabler fra et Kabinet. Super Fedt Man :-) Glæder mig til at se hvad mit ASUS GTX 275 Yder i spil. Burde da nok kunne køre 1980x1020 ??? :rules:

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Kan den store røde knap ikke bruges til at tænde den satan ?


    Men hvis ikke så sætter du bare lige sætte en skruetrækker på de 2 ben som her på billedet. De 2 som hedder PWRSW. :9xo


    http://www.cs.toronto.edu/~dwf/notes/correct_pinouts.png


    Hehe jo vidste bare ikke den røde knap var til at Boote det hele op på men det fandt jeg hurtigt ud af :-) Fuck et fedt system kan godt være det er et system med HK i :clap:

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]