• Ser fint ud :) Personligt har jeg valgt et DFI da jeg er godt tilfreds med dem jeg har gennem tiden siden NF2 serien. De har deres særheder, men man skal bar elige lære at kende dem :p Men ellers foretrækker jeg også ASUS ;)


    Af ram ville jeg vælge nogle andre (hvad jeg også har), nemlig disse:
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=421286
    Ud fra denne test:
    http://hothardware.com/Article…with-the-Core-i7/?page=13
    Er det nogenlunde samme ydelse til ½ pris af dominators ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg


  • Er du sikker på det? Der er jo tale om GT serien af dominator og ikke den billige udgave af dominator.

  • Hvad mener du med den billige udgave af dominator.. det har jeg sq aldrig hørt før.. så vidt jeg ved, så findes er ikke en billig udgave.. kun en som er dyrere :razz:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ja, er sikker, GT udgaven er jo bare 3-4 gange så dyr istedet for 2 gange ;) Hvis du vil ofre så meget på ram ville jeg vælge et rampage bundkort og være sikker på at få en d0 cpu, så der var en chance for jeg fik noget for de ekstra 15-1800 du betaler for et sæt gt ram.. For hvilket du så ville kunne få et bedre bundkort og 12Gb ram ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Ja, er sikker, GT udgaven er jo bare 3-4 gange så dyr istedet for 2 gange ;) Hvis du vil ofre så meget på ram ville jeg vælge et rampage bundkort og være sikker på at få en d0 cpu, så der var en chance for jeg fik noget for de ekstra 15-1800 du betaler for et sæt gt ram.. For hvilket du så ville kunne få et bedre bundkort og 12Gb ram ;)


    Det du siger lyder ikke så dumt endda, tror jeg snupper mig 12gb ocz xtc så =)
    Så skulle jeg være godt kørende i et stykke tid.


    En anden ting er, jeg kan huske med ddr2 at det var svære at overclocke med 4 stænger end med 2 (aner ikke om det er en røverhistorie), men vil jeg løbe ind i nogle problemer med 6 stænger frem for 3? Min plan er at ramme 4ghz på i7'eren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvad mener du med den billige udgave af dominator.. det har jeg sq aldrig hørt før.. så vidt jeg ved, så findes er ikke en billig udgave.. kun en som er dyrere :razz:


    Du ved jo godt hvad jeg mener ;)
    Dominator = billige
    Dominator GT = ikke billige :-D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvad mener du med den billige udgave af dominator.. det har jeg sq aldrig hørt før.. så vidt jeg ved, så findes er ikke en billig udgave.. kun en som er dyrere :razz:


    *LOL* Den har jeg sgu heller ikke hørt før sorry for mit sprog. :)
    GT er da penge ud af vinduet. Men "alm" Dominator er altså ikke nogen discount ram. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • hmm men nogle discount ram tager dem altså i svinget. De "billige" dominator, hvertfald dem i DDR3 serien, der betaler man sq navnet, udseendet og den extra airflow fan. Nogle OCZ, der er billigere, gør det bedre, hvertfald når det kommer til overclock.


    Jeg har haft Dominator GT 2000. Jo det er da hurtige ram, ingen tvivl om det, men slet ik merprisen værd overhovedet. Giver så få FPS extra

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    hmm men nogle discount ram tager dem altså i svinget. De "billige" dominator, hvertfald dem i DDR3 serien, der betaler man sq navnet, udseendet og den extra airflow fan. Nogle OCZ, der er billigere, gør det bedre, hvertfald når det kommer til overclock.


    Jeg har haft Dominator GT 2000. Jo det er da hurtige ram, ingen tvivl om det, men slet ik merprisen værd overhovedet. Giver så få FPS extra


    Det er da news der vil noget. De "billige" Dominator? Hvor er de billige til core i7? Vis mig dem der ikke er pengene værd der. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DnaHybrid
    Jeg ved at PRC-DATA har I7 920 D0 stepping hjem for jeg købt en der op i Lørdags køre 4200mhz på den.. Men husk at spørg dem.



    Mvh DnaHybrid


    Kan jeg så fortælle at de ikke har, ringede til dem og de forskirede mig om at jeg ville få en D0. Nu sidder jeg med en C0 og venter bare på at telefonerne åbner, så jeg kan få en forklaring X(

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DnaHybrid
    Jeg ved at PRC-DATA har I7 920 D0 stepping hjem for jeg købt en der op i Lørdags køre 4200mhz på den.. Men husk at spørg dem.



    Mvh DnaHybrid


    Okay, i første omgang hører jeg lige hvad komplett har at sige det er nemlig kun hos dem (af hvad jeg kan finde) at jeg kan få de OCZ ram så billige.
    Har det virkelig så meget at sige om det er en C0 eller en D0?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DnaHybrid
    Jeg ved at PRC-DATA har I7 920 D0 stepping hjem for jeg købt en der op i Lørdags køre 4200mhz på den.. Men husk at spørg dem.



    Mvh DnaHybrid


    Okay, i første omgang hører jeg lige hvad komplett har at sige det er nemlig kun hos dem (af hvad jeg kan finde) at jeg kan få de OCZ ram så billige.
    Har det virkelig så meget at sige om det er en C0 eller en D0?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    *LOL* Den har jeg sgu heller ikke hørt før sorry for mit sprog. :)
    GT er da penge ud af vinduet. Men "alm" Dominator er altså ikke nogen discount ram. :)


    hehe nå så det siger du :-) Jeg har bare hørt dårligt om de "alm" Dominator ddr3 ram, kører selv med dominator ddr2 men de er sku herlige.