Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. juni 2009, 18:21

Jeg har været så heldig at købe et Saitek Cyborg Keyboard. Har fået det installeret og farver og taster virker. Men her kommer mit problem: jeg kan ikke bruge makro knapper? Det program der følger med tastaturet er intetsteds at finde på min computer - selvom jeg har installeret.. ;/
har prøvet alt muligt og kan ikke finde ud af at kontakte dem..
håber i kan hjælpe mig
mvh. Tobias Hansen

2

onsdag, 3. juni 2009, 19:31

Læste et review..

Der blev der foreslået at bruge http://drivers.softpedia.com/get/JOYSTIC…y-4332000.shtml til at ændre på Macro knapperne...

Setting up macros isn’t terribly difficult, though the nuances are easily missed without downloading the “SST” manual from the Saitek site. Luckily, you probably have no idea what SST even is, since it isn’t mentioned anywhere on the site, the box, or the instructions. If you go to the support section of the Saitek site and look for your specific keyboard, again, no mention of SST. (By the way – SST: Saitek Smart Technology. We enjoy the irony, too.) Also, unlike some other gaming keyboards, like the Logitech G series, there is no way to set macros on the fly. The only saving grace here is that once you figure out how to set up macros, you realize that Saitek does offer an impressive level of control over the finer points. Keystrokes are recorded with millisecond precision and can be ridiculously complicated. Macro buttons can be used alone and in groups.

http://reviews.digitaltrends.com/review/…-and-conclusion

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.