• Hej med jer.
    Jeg er rendt ind i et problem jeg simpelthen ikke kan greje. Når jeg skal spille spil der involvere 3D især 1. person shooters såsom counterstrike source og Left 4 Dead, så oplever jeg små laggs, hvor grafikken hopper lidt. Jeg har efterhånden prøvet alt jeg kan komme i tanke om, såsom at tjekke temperatur, overclock'e, sætte quality ned og skrue helt op for anti-aliasing og selvføglelig ahr jeg opdateret ALLE drivers.. Mit system skulle kunne bære det, eneste svage punkter er HD og Strømforsyning (denne er dog stærk nok til at den skulle kunne drive det hele problemfrit)


    Mine speccs er:


    Processor: Amd Phenom x3 2.33 (Overclocked til at være 2,4 per styk).
    RAM: 4GB Kingston HyperX DDR2 RAM PC8500
    Grafikkort: Sparkle Geforce GTX275 - 896 MB DDR3 - PCI-E
    Bundkort: Gigabyte nforce 750a - ATX - AM2+ - HD Audio Model: GA-M750SLI-DS4
    HD: DiamondMax 22 160-GB SATA 3Gb/s Hard Drive
    CPU: Cocivo 450 Watt


    Computeren kører på Windows 7.
    Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?


    Tak på forhånd!

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Hej Maltaf


    Og velkommen til tweak. Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe med dit problem, men det er en god ide at give dine tråde en lidt mere forklarende overskrift.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • #3 - Ved jeg godt, men skrev lidt indlægget i desperation og kunne ikke lige komme på et navn, men skulle vel have været noget á la "Uforklarligt 3D lagg".


    #2 - Nej desvære. Havde faktisk tænkt at prøve med min gamle cooler master, men den tilsyneladende død.


    Det skal også nævnes at det er en engelsk PSU , og at den derfor kører igennem en adapter.. Tror i det kan have noget at skulle have sagt?

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Jeg ville nok personligt investere i en større psu evt. coolermaster m600 (600 watt), det kunne godt være der den hænger lidt...


    mvh Thygen

    Dell 5150


    Pentium D 820 2.8GHz
    2048 mb Kingston valueram
    Sapphire Ati Radeon x1650xt 256 mb
    Dell bundkort BTX
    250 GB samsung 7200 rpm Hd
    Windows Vista Business

  • Du kan jo prøve og købe en Corsair 620W, den ville have det let ved at trække dit system.
    Og hvis der evt stadig er lagg, er det en super super nem strømforsyning at sælge, fordi de fleste er vild med Corsair's kvailtet.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Så eventuelt investere i en Corsair HX620W f.eks?


    Og tak for hjælpen, der burde kke være andre dele af mit setup der halter, vel?

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Skiftet PSU - Det hjalp! men kører stadig med lidt problemer i især counterstrike..
    Er der et program der kan anbefales til at lukke unødige processor ned mens man spilelr i vista / 7. Den er skannet og clean.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • CS er meget ineffektiv mht cpu kraft og kan bruge store mængder af det på meget lidt hvis vi ikke snakker source....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Vi snakker source. Den har fortsat problemer emd især bots bevægelser i source - de bevæger sig gerne i små hak.. Har tjekket alt, skulle jeg overveje at skfite HD?

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.