Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 31. maj 2009, 10:32

Jeg vil gerne indrømme at det lyder ret alarmerende, men jeg tror stadig at jeg vil tage chancen. Jeg har sandelig søgt og søgt efter en lignende bærbar til samme pris, men kan bare ikke finde én der matcher op. Men som sagt, mit eneste problem med min acer var den der FRUS, men den fik de rettet rimeligt hurtigt. Så jeg håber sandelig at jeg kan regne med mit held igen, ellers så må jeg bare håbe at jeg kan regne med at få den repareret hurtigt igen..

Hvor meget koster det forresten at få repareret en bærbar på egenbetaling? Det er vidst noget jeg bør vide..

22

søndag, 31. maj 2009, 10:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Crazher2k4
Hvor meget koster det forresten at få repareret en bærbar på egenbetaling? Det er vidst noget jeg bør vide..

Hehe det kommer jo meget an på hvad der er gået i stykker?? Det kan man ikke sådan lige sige ;)

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
iPhone 5, iPad 4.

23

søndag, 31. maj 2009, 10:52

Tja, ellers kan det altid være at jeg kan vende til en af mine mere tekniske venner om hjælp med hensyn til reparation. :p Ellers må jeg bare tage det som det er, men man kan vel altid få det repareret de første to år gratis, er det ikke noget med det?

24

søndag, 31. maj 2009, 10:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Crazher2k4
Tja, ellers kan det altid være at jeg kan vende til en af mine mere tekniske venner om hjælp med hensyn til reparation. :p Ellers må jeg bare tage det som det er, men man kan vel altid få det repareret de første to år gratis, er det ikke noget med det?

Der er typisk 1 års garanti og derefter 1 års reklamations ret... Ligesom der er på alt andet elektronik :)
EDIT: Men hvis du tar' chancen ville jeg nok overveje noget forsikring på den!

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
iPhone 5, iPad 4.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xdream" (31.05.2009, 10:58)

25

søndag, 31. maj 2009, 11:26

Jeg går også og kigger på noget 2 års forsikring (oveni det første år), og det koster så lige 1.000kr ekstra. Det her bliver lidt dyrere end jeg først havde håbet. :p Men altså.. her om 1 år regner jeg med at flytte et år eller måske mere til USA, så jeg sidder ærligt talt også og overvejer om det overhovedet ville være noget jeg kan bruge.. (Det er noget jeg har tænkt mig at forhøre mig med fona om)

26

søndag, 31. maj 2009, 12:07

Hmm hvis du alligevel skal til USA om et år, kan du så ikke vente med at købe en computer til der?? For de er alligevel en del billigere derovre! Jeg var i New York sidste sommer og det var da nok noget nær 20-25% man kunne sparer...

iPhone 5, iPad 4.

27

søndag, 31. maj 2009, 12:46

Lige præcis det spørgsmål har jeg også stillet mig selv en del gange, men min nuværende stationær er en 4-5 år gammel én, som kører med 2 GB ram, 128mb grafik, og en 1.66GHz processor. (Og det er min bedste pc.)

Mit problem er lidt at jeg næsten ikke kan spille nogle nye spil, og hvis jeg kan så er det på det aller laveste med dårlig performance. :/ Men det er nok stadig et par uger til at jeg får pengene til en ny computer, så det kan være at jeg vælger det rette valg, og lever uden nye spil i et år, og fokuserer lidt på mine studier. Men jeg tror bare at vintermånederne bliver forfærdelige hvis jeg skal overleve uden! :P

28

søndag, 31. maj 2009, 13:59

Hvis du kan vente ville jeg nok også købe i USA i stedet. Når du skal være der så længe er det oven i købet lovligt at føre med til Danmark igen når den tid kommer uden at betale told og moms.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

29

søndag, 31. maj 2009, 16:13

Det troede jeg faktisk ikke at det var, havde regnet med at jeg ville blive tvunget til at betale selv om jeg havde været der i længere tid. Det gør det faktisk lidt tiltalende at vente, men jeg er nu stadig lidt i nød med en ny computer.. Måske kan jeg bare holde de gamle spil kørende, gogo HL2 Ep. 3, tak. >.<

Seneste tests og artikler

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.