hvad er der glat??

  • når jeg spiller feks counter strike (cz) så efter ca 5 min begynder den at blive ved med at gå eller skyde. nogen gange hvis jeg spille gunz eller nogen spil der kræver lidt mere så genstarter den bare efter lidt tid :boxed: kan ikke finde ud af hvad der er galt, er der nogen der har nogen foreslag hvad det kan være? :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nd4ever
    når jeg spiller feks counter strike (cz) så efter ca 5 min begynder den at blive ved med at gå eller skyde. nogen gange hvis jeg spille gunz eller nogen spil der kræver lidt mere så genstarter den bare efter lidt tid :boxed: kan ikke finde ud af hvad der er galt, er der nogen der har nogen foreslag hvad det kan være? :(


    Hvad er det for en computer du har?


    Skriv gerne lige nogle specs på den. Umidbart ville jeg tro at det er et varmeproblem.

  • det er en amd adlon 2000/2700 mhz 512 ram windows xp home 150 gb fri sapphire x1950 gt grafikkort 256mb gddr3 memory


    har tænkt på det med varme men har prøvet at sætte en stue blæser på siden for at køle men hjalp ikke? jeg har kunne spille det før uden problemer.


    det sker stort set kun når jeg møder folk

  • jeg prøver at sætte flere ram i når jeg har fået mit nye bundkort for mit kan vist kun ddr ram og vil have ddr2 eller 3 i så skal lige finde det set igen så brugte det virker, håber jeg


    kan det evt være mit grfikkort der er gået i stykker? det er ca 2år gammelt og bruger min com rigtigt meget :)