TV Tuner

  • Hej tweak :D
    Er der nogle der ved om man kan få en tv tuner, med både USB og VGA udgang ? Altså man kan bruge VGA til sin PC skærm / moniter og USB til at sætte i sin blærbar ? :D Og det skal helst være MPEG-4.....


    på forhånd tak :)
    Hilsen gamlejesper :D

  • øhmm.. normalt er der jo ikke VGA på en TV-tuner.. men jeg har en TV-tuner liggende som bruger USB og så kan man sætte VGA til Bærbaren og så overføre signalet den vej.. eller clone og se det på begge :)


    så hvis du er intra kan du jo skrive..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    øhmm.. normalt er der jo ikke VGA på en TV-tuner.. men jeg har en TV-tuner liggende som bruger USB og så kan man sætte VGA til Bærbaren og så overføre signalet den vej.. eller clone og se det på begge :)


    så hvis du er intra kan du jo skrive..


    Hej gaming-king, tak for svaret....
    Det var du ikke det jeg tænkte på. Det var sådan at du bare kunne sætte tuneren DIREKTE til skærmen UDEN computer :) . Jeg har set man kan købe den, men jeg kan ikke finde nogle steder i dk :rolleyes:
    EDIT: ligesom den her http://www.mm-vision.dk/produk…vis&menu=dvd&varenr=61819 bare med usb
    Hilsen gamlejesper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper
    Hej igen :D
    Ville det virke hvis man køber et scart til vga kabel og tager en Digital tv tuner box (DVB-T) og sætter til computer skærmen ? :)


    Hilsen gamlejesper


    OP :clap: