Spørgsmål omkring Arrownet A+...

  • Hej Tweak.dk


    Jeg står og skal til at flytte til esbjerg i kollegie, og dermed skal der selvfølgelig også internet til, mit kollegie forening har valgt at bruge Arrownet som deres udbyder, men skal lige høre for kan huske for nogle år tilbage at Arrownet var noget være l*rt og slet ikke optimalt til brug hvis man gamede mm.


    Er de blevet bedre med årene ?


    På forhånd tak
    Victor

  • Jeg kender nogle stykker der har Arrownet den dag i dag, og de har ingen problemer. Det kører lige så godt som ADSL fra en hvilken som helst anden udbyder (:


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • det er blevet langt bedre, men vi havde i perioder store problemer med kvaliteten for ca 1 år siden, med stofa er der ingen problemer, så det er inde på deres hovedstationer den ofte er gal.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Okay takker mange gange for inputs :)


    Har dog hørt lidt delte meningerne, men heldigvis flest fra den gode side :)


    hvis der ik er noget atenne haløj der hvor du bor, ka du jo måske få TDC Webspeed ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    hvis der ik er noget atenne haløj der hvor du bor, ka du jo måske få TDC Webspeed ;)


    Altså TV går igennem TDC, men internettet har det kolliegie forening lavet aftale med Arrownet om at de levere internet til kollegiet..


    Og hvis det ikke var at fullrate kun kunne levere 5mbit/1mbit derud, så ville jeg bare flytte min 10mbit/2mbit som jeg har brugt i 2 år :)


    Men er TDC Webspeed bedre? er det ikke Kabel Internet?


  • ja det køre igemmen tv nettet, og min far har 20/3mbit og det køre da omkring 21mbit ned og små 3,5mbit op.