ny pc problem

  • Hey, jeg har lige sat min nye pc til og da jeg næsten var færdig med at installere windows gik den ud fordi jeg har nogen lorte stik dåser, så nu kan jeg ikke få den til at begynde med at installere det igen.. jeg har prøvet at gå ind i boot menu men jeg kan værken gå op eller ned så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre :( Plz hjælp



    Mvh. JayO

  • Kan godt være et skud i tågen, men du kan prøve at clr cmos ved at tage batteriet ud af bundkortet et kort stykke tid. Ved ikke om det kan afhjælpe dit problem, men det skader ikke at prøve.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • inde i bios skal du bruge piletasterne som regel til at skifte imellem menuerne...tabulator er dog også brugt visse stede som page up og down....men det står derinde i.


    virker intet af det, så skal du nok resette bios som før foreslået...ellers tyder det på at afbrydelsen måske har ødelagt en ramstang, eller at du har flyttet med skidtet så din cpu køler er slået skæv..hvilket indvirker i at du får et varmeproblem og den låser..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.