Computer set up

  • har et problem kan ikke spille cs på min com , eller når jeg spiller det svinger min fps fra 60 - 99 den skulle gerne kører 99 hele tiden .


    Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Grafikkort: ATI Radeon HD 3650


    hvad kan være galt ?
    er det mere i vil vide om set up'et så bare spørg :) ?

  • 1 GB er ikke meget selvom du kører med XP, som jeg gætter på at du gør. Køb 2 GB mere og du vil få et boost i både spil og programmer. Prøv at download PC Wizard og check hvad rammen siger.

  • Så fordi din FPS ryger ned på 60 kan du simpelhen IKKE spille? ;o


    Dit øje kan ikke se forskel alligevel, og din PC er ikke noget at råbe hurra for også. tror ikke du skal regne med 100 stabilt i smokes ligemeget hvad.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Så fordi din FPS ryger ned på 60 kan du simpelhen IKKE spille? ;o


    Dit øje kan ikke se forskel alligevel, og din PC er ikke noget at råbe hurra for også. tror ikke du skal regne med 100 stabilt i smokes ligemeget hvad.


    du ved åbenbart ikke meget om CS (der snakkes ikke om CS sovs vel..).... pga en bug i grafikmotoren løber man hurtigst med 99 fps som er max......og den 1/10 af et sekund er ofte nok til at bestemme om man når i stilling eller om man står og kigger i en flash...så det ER essentielt hvis man spiller bare rimeligt seriøst.


    grunden til dine fps svinger er pga manglende cpu power....om din cpu er ved at miste pusten...evt pga den bliver for varm og throttler, eller om du bruger ressourcer pga noget spyware osv, eller en windows patch måske bruger flere ressourcer....men det er manglende cpu power..


    min barton 2500+ der kørte som en 3000+ kunne under alle forhold holde den på 99 i sin tid med et gf4 ti4200, 512mb ram og windows 2000 pro.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().