Nogle med erfaring til MM-Vision NB585 bærbar?

  • Hej jeg skal til at have ny bærbar og jeg har kigget lidt rundt omkring... jeg har fundet frem til msi gx620 som ser meget fin ud, men så fandt jeg lige en MMVision med meget gode spec, til en super pris... men er de gode? og er desginet ok ? og hvordan er kvaliteten :)? nogle som har erfaringer med dem :P ? i må meget gerne skrive lidt om dem :D





    Tak på forhånd,


    mvh
    Buro

  • Jeg kender ikke MM-visions bærbare, men jeg har selv - og kender er par andre - en af MM-visions stationære. Og dér har ikke været problemer; Hverken med leveringstider, support, råd og vejledning o.l.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krs
    Jeg kender ikke MM-visions bærbare, men jeg har selv - og kender er par andre - en af MM-visions stationære. Og dér har ikke været problemer; Hverken med leveringstider, support, råd og vejledning o.l.


    Ikke andet end de nogen gange har travlt med at snakke med venner osv når man kommer ind til dem personligt. Det har jeg hvertfald prøvet et par gange. :ph34r:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Deres bærbare minder lidt konceptmæssigt om Zeptos. Så de er ikke noget jeg ville smide penge efter..

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H