Gamer Keyboard + Mus

  • Hey


    Leder efter et Gamer keyboard, så et i Bilka den anden dag.. samt en gamer mus der..
    Vil da høre om der er andre gode Keyboards + Mus.. ?
    da man jo ikk har meget tiltro til Bilka..


    Nogen der kender til den slags?


    Mvh


    <<-------

  • G15 fra logitech er et udemærket tastatur til en fair penge :) ,jeg har også et liggende som jeg ikk bruger ;), og en god mus ville være en Roccat Kone

  • Tror ikke i er helt klar over hvad jeg mener med et godt gamer keyboard.


    Det er hvor Fx E/D/S/F samt 1-2-3-4-5-6-7-8-9, alle taster ligger inden for en finger bevægelse..


    dvs 1 og 2 tasten ligger over hinanden, osv.
    Ved siden af den speciale udforming ligger tasteturet som normalt.. Det er ikke fordi det gør tasteturet længere eller noget


    Slet ingen der kender til sådanne Keyboards?


  • Hvorfor har du ikke tiltro til Bilka? De gange jeg har returneret varer har de altid, uden problemer overhovedet, givet mig muligheden om jeg ville have en ny vare eller pengene tilbage.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvad fanden har Bilka med noget at gøre?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • du mener ligesom det her http://edbpriser.dk/Products/L…464&searchArea=&Soegeord= eller dette her http://edbpriser.dk/Products/L…005&searchArea=&Soegeord= eller er vi ovre i sådan et her http://edbpriser.dk/Products/L…505&searchArea=&Soegeord=

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvad fanden har Bilka med noget at gøre?


    Et rigtig godt tip er at læse den allerførste besked. Der skriver han at har set tastatur + mus der, men har ikke tiltro til dem :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Duh.


    Fatter bare ikke hvad der er galt med Bilka?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Duh.


    Fatter bare ikke hvad der er galt med Bilka?


    Bilka-lover ;)


    G15 og G5 ville da være et ganske godt sæt :)
    De kan desuden købes i Bilka, men er nok billigere på nettet :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Bilka.. Jamen kan du gå hen til en bilka medarbejder at spørge til råds.. NEJ.. Det samme som Aldi der kalder et kabinet for harddisk. Derved mister folk tiltroen til at dem der hjælper i den givende butik. Samt til varen de vil købe..


    Hvem ville ikke føle sig snydt, at de har læst et sted at, du mangler plads på din harddisk, og går over i Aldi i god tro, for nu skal de have en ny og bedre harddisk.. SNYDT..


    Nå tilbage til emnet..


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices....Area=&Soegeord=


    Var faktisk i den stil de havde.. Nogen der kender til hvor godt sådan et er?


    Og hvad med mus?


  • jeg smider lidt troen på dig når dit link ik virker :boxed: :roller: ;)


    men hvis du vil ha et gamer keyboard med en masse ekstra funksioner du ik ved om du kommer til at bruge ska du ha fat i G15 el. en af de andre G'er, bruger selv et Logitech UltraX Black det er funker fint til mig og har en MX518 som snart har ud tjent sin duty :))


    men kort og godt vil jeg sige du ska finde det du synes passer bedst til dig os hva der angår mus, nytter ingenting du køber en fee mus og ik ka bruge den fordi du enten for ondt i hånden af den el. andet.


  • Ved Bilka ved man i det mindste at man ikke kan regne med at det er folk der ved særlig meget. Det er da langt værre de steder, hvor man regner med at der er hjælp og så alligevel ikke rigtig er det. Det har jeg da oplevet både i Fona, Merlin (da det eksisterede) og også forskellige computerforretninger.


    Jeg ville til hver en tid hellere spørge et sted som her (hvilket du jo så også gør). Her ved man da at folk gør det for at råde en da der jo ikke er kommission e.lign. indblandet.


    Topic:
    Med hensyn til tastatur kan jeg ikke rigtig anbefale et gamertastatur. Logitech Illuminated skulle være intet mindre end fremragende, men det kommer jo næppe ind under kategorien "gamer".


    Med hensyn til mus vil jeg anbefale Roccat KONE. Den er rigtig god på mange punkter, og tæt på den perfekte gamermus.


    Personligt ville jeg i øjeblikket nok tage en Logitech MX 1100. Det er en rigtig god mus, specielt til en stor hånd, og så er den trådløs, hvilket jeg sætter meget pris på. Selv om den er trådløs er yderst hurtig og præcis.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • g19 eller g15 sammen med g5 ;)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sortemis
    g19 eller g15 sammen med g5 ;)


    Ja 15 og 5. :T

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate