Nyt fladskærms TV.

  • Hey.


    Har tænkt mig snart at få købt et fladskærms TV, som jeg håber I kan hjælpe mig med.


    Vil helst have det i 32*, og så skal det se godt ud med min PS3.


    Har ikke så mange krav, da jeg ikke helt ved så meget om det. Men bare et godt helst 32* fladskærms TV, som ikke er alt for dyrt.

  • Sonys w5500 er et ganske lækkert tv.


    Dog ville jeg lige lure lidt på Phillips modeller, da de går for at være godt fremme i skoene.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Hvis du vil have Philips kan du lige så godt gå efter LG. Det er alligevel dem, Philips får deres dele fra.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N00k
    Forresten, det TV du linkede til. har ikke Full HD. Er det nødvendigt?


    full hd er godt hvis du bil bruge blu-ray afspilleren i ps3´en. der er ikke den store forskel på full hd & hd ready, men full hd er self bedre. for at få fuldt udbytte a hd ska man også ha en box så man ka modtage kanalerne rigtigt (har jeg set i "So Ein Ding" :D)


    men jeg synes samsung laver de bedste tver :9xo

  • El giganten har et toshiba 32" til 2699,- i denne uge. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N00k
    Det er da en god pris. Men har det hvad jeg skal bruge, siden det er ret meget billigere end de andre. Og skal jeg bruge noget tilbehør til den?


    Som med så meget andet får man jo hvad man betaler for. Til den pris er det da sikkert et rigtig godt fjernsyn.


    Men så vidt jeg kan se er der ikke hverken MPEG4 dekoder (eller hvad det nu hedder) eller digital tuner af nogen art. Spørgsmålet er jo så om det er noget du har brug for. Kvaliteten er formentlig også dårligere end et fjernsyn til 5-6000 kr.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Altså som sagt skal jeg egentlig kun bruge det til at spille PS3 og se fjernsyn. Og en sjælden gang måske en DVD. Men så må jeg vel finde ud af, hvad jeg vil bruge af penge. Vil bare gerne have det bedste jeg kan få, til billige penge.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N00k
    Altså som sagt skal jeg egentlig kun bruge det til at spille PS3 og se fjernsyn. Og en sjælden gang måske en DVD. Men så må jeg vel finde ud af, hvad jeg vil bruge af penge. Vil bare gerne have det bedste jeg kan få, til billige penge.


    Med hensyn til at se fjernsyn så kommer det jo lidt an på hvilket signal du får (kabel TV, stueantenne osv). Det Toshiba TV har f.eks. ikke digitaltunere (hverken DVB-C eller DVB-T) eller MPEG-4.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------