htc touch hd eller hvad?

  • Jeg har bestemt mig for at nu jeg have en touch-screen telefon også faldt jeg over htc touch hd, men nu er diamond2 snart udkommet,
    hvad syntes i jeg skal vælge alle foreslag også andre telefoner

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bue
    Jeg har bestemt mig for at nu jeg have en touch-screen telefon også faldt jeg over htc touch hd, men nu er diamond2 snart udkommet,
    hvad syntes i jeg skal vælge alle foreslag også andre telefoner


    overvej om du kan undvære et normalt tastatur -> se på touch pro evt :)


    Mvh Stubkier

  • Jeg ville til hver en tid vælge en iphone, er selv ufatteligt glad for mig :)
    Men synes også klart at touch diamond 2 eller touch pro 2 er nogle super fede telefoner.. Var ude og se dem begge, men det der holder mig tilbage ved de to telefoner er, at touchen bare ikke virker ligeså godt som på en iphone..
    Et andet alternativ er også HTC magic, eller hvad det nu bliver for en android telefon der kommer til danmark, da den har samme skærm som en iphone og android fungerer super godt :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Tag helt klart HTC Touch HD, den har langt bedre opløsning på skærmen en iPhone.
    Jeg har den selv og den køre som en drøm, har haft min siden 22. december og elsker den.
    Og du må aldrig forveksle den med en Diamond, og hvis folk siger den nok bare er lige som den så aner de ikke vad de snakker om.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • tager du designet synes jeg diamond2 er den fedeste lige pt men touch HD har flere futures og bedre skærm.


    ellers kan du vente til juni / juli der kommer der en touch HD 2 - eller hvad release navnet nu bliver :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lokkedue
    Jeg ville til hver en tid vælge en iphone, er selv ufatteligt glad for mig :)
    Men synes også klart at touch diamond 2 eller touch pro 2 er nogle super fede telefoner.. Var ude og se dem begge, men det der holder mig tilbage ved de to telefoner er, at touchen bare ikke virker ligeså godt som på en iphone..
    Et andet alternativ er også HTC magic, eller hvad det nu bliver for en android telefon der kommer til danmark, da den har samme skærm som en iphone og android fungerer super godt :)


    Jamen det er da godt du er glad for dig selv :))



    Jeg har selv en HTC Touch diamond, den er godt nok lidt sløv, men HD'en er noget helt andet, som SShadowS også siger. ;)



    /Lasse ;)

  • Der er Win mobile på de HTCer, og det er IMO LORT! Det alene gør telefonen fuldstændig overflødig for mig. Derudover er det en resistive skærme der sidder i dem, og det er noget bavl der ikke virker som det bare skal. Det betyder at der fysisk skal trykkes på skærmen, og ikke bare røres.


    Vil du absolut have en touchtelefon, så er der IMO kun 1 valg - iPhone. Palm Pre kommer snart, og den ser umiddelbart ud til at være nice, og med capasitive skærm. Men det er ikke fuld touch dog. Men hvis du køber de HTCer så er mit gæt med 90% sikkerhed at du bliver møg træt af det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Der er Win mobile på de HTCer, og det er IMO LORT! Det alene gør telefonen fuldstændig overflødig for mig. Derudover er det en resistive skærme der sidder i dem, og det er noget bavl der ikke virker som det bare skal. Det betyder at der fysisk skal trykkes på skærmen, og ikke bare røres.


    Vil du absolut have en touchtelefon, så er der IMO kun 1 valg - iPhone. Palm Pre kommer snart, og den ser umiddelbart ud til at være nice, og med capasitive skærm. Men det er ikke fuld touch dog. Men hvis du køber de HTCer så er mit gæt med 90% sikkerhed at du bliver møg træt af det.



    enig, har haft en HTC toch Diamond og min kollega har en HD. Jeg har nu fået mig en iphone netop pga det med at trykke på skærmen.


    Og ikke nok med det så er Touch Diamon SINDSYG langsom, mens HD er sku hurtig nok, men det er windows der bare er lagt på og det fungere CRAP!!!!
    Iphone fungere så meget bedre og ingen problemer har jeg haft med den what so ever..

  • Det er da Winmobile der gør den værd at have.
    Det er super simpelt at udvikle i, sidder selv og er ved at porte Transport Tycoon Deluxe til den.
    Den virker out of the box med Vista 64bit på min stationær, Windows 7 på min Laptop, samt Exchange og Sharepoint på min server.
    Den skal ikke Jailbreaks for at LIGE kunne køre det program du gerne ville lege med, og der er et kæmpe community bag det evt tjek http://www.modaco.com eller http://www.xda-developers.com


    F.eks. er Need for Speed: Undercover lige kommet til Winmobile. http://www.modaco.com/content/forum/286733/view-topic/

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Det er da Winmobile der gør den værd at have.
    Det er super simpelt at udvikle i, sidder selv og er ved at porte Transport Tycoon Deluxe til den.
    Den virker out of the box med Vista 64bit på min stationær, Windows 7 på min Laptop, samt Exchange og Sharepoint på min server.
    Den skal ikke Jailbreaks for at LIGE kunne køre det program du gerne ville lege med, og der er et kæmpe community bag det evt tjek http://www.modaco.com eller http://www.xda-developers.com


    F.eks. er Need for Speed: Undercover lige kommet til Winmobile. http://www.modaco.com/content/forum/286733/view-topic/


    bare synd lortet ikke kan køre det.. i hvert fald ikke en htc touch diamond.. jeg kunne ikke engang se en music video.. og så vidt jeg ved skulle det være nemt at udvikle til en iphone også.. :S og der har man sku lidt nemmere ved at finde de applicationer man vil have eftersom det hele ligger på appstore..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    bare synd lortet ikke kan køre det.. i hvert fald ikke en htc touch diamond.. jeg kunne ikke engang se en music video.. og så vidt jeg ved skulle det være nemt at udvikle til en iphone også.. :S og der har man sku lidt nemmere ved at finde de applicationer man vil have eftersom det hele ligger på appstore..


    Det kan den skam, og IGEN forvikler der Diamond ind i denne diskution og lad mig slå det fast: DE KAN IKKE SAMMENLIGNES!
    HTC Touch HD kan sagtens afspille film flydende i 800x480, og hvordan ved jeg det? Se min sig, jeg har en selv!


    Og det med app store... få mig ikke begyndt... der ligger kun dem Apple vil have i har, ved Winmobile er der frit valg fra alle hylder.


    Hvornår kan vi høre ting fra folk som ikke tror at bare fordi de har brugt en Diamond så ved de hvad en Touch HD den kan, syntes folk bliver ved med at køre i den samme rille.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().



  • ehm, hvor har jeg nævnt at HD sux?? og ikke kan en skid??


    jeg siger at min Diamond i hvert fald ikke kunne...


    og jeg nævner faktisk at Touch HD er meget bedre og kører flyende end den diamond jeg har, da min kollega har en HD.. Jeg syns bare at en touch screen skal være en man skal rører ved og ikke trykke ned.. Og så fik jeg nok bare en dårlig oplevelse fra Diamond af, så ville prøve noget hvor jeg vidste hvad jeg fik.


    Det kan godt være app store kun har det som apple selv vil have vi har, men så ved vi også vi ikke får noget crap programmeret noget..


    At der er nogle mangler på Iphone tar man med sig da de levere så lækker en gadget og den virker trodsalt bedre som medieafspiller og overblik.. Og nu kommer de med en fantastisk opdatering som gør at mange af de mangler forsvinder..

  • Enig med SShadowS mht. WinMobile ift. udvikling... helt klart den bedste platform set fra et udvikler PoV (btw. det lyder rimelig kewl det du har gang i med TTD)


    Diamond2 bliver nok lidt mere komfort frem for HD'en (altså at holde ved), men IMO er HD'en stadig den pæneste. Og så kommer der vel heller ingen minijack i Diamond2? For det er der jo også i HD. Men så igen, batteriet på Diamond2 skulle vidst holde noget bedre, selvom det nu ikke er noget problem på HD'en (men det kan jo altid blive bedre).


    Jeg ville nok stemme på HD'en. Begge kan stort set det samme, så det er nok mest af alt et spørgsmål om pris og smag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Det er da Winmobile der gør den værd at have.
    Det er super simpelt at udvikle i, sidder selv og er ved at porte Transport Tycoon Deluxe til den.
    Den virker out of the box med Vista 64bit på min stationær, Windows 7 på min Laptop, samt Exchange og Sharepoint på min server.
    Den skal ikke Jailbreaks for at LIGE kunne køre det program du gerne ville lege med, og der er et kæmpe community bag det evt tjek http://www.modaco.com eller http://www.xda-developers.com


    F.eks. er Need for Speed: Undercover lige kommet til Winmobile. http://www.modaco.com/content/forum/286733/view-topic/


    Ud fra hvad jeg kan høre rundt omkring, så er der nu klart overvægt i folk som synes Winmobile er en ulempe ;)


    Ja, der er en milliard programmer, og det er fint nok. På iphone skal man bare ikke bøvle med indstillinger og pis og papir. Der er nok en grund til at alle producenter efterhånden laver deres eget sminke-gui, da de ved at winmobile simpelthen er for ringe til en alm mobil bruger.


    Men det er jo fint du er glad for den.


  • Klart nogle gode points du har, og jeg er også helt enig i at mulighederne er større med WinMobile som med Iphone.
    Personligt syntes jeg bare ikke at windows mobile er særlig gennemført som et mobil styresystem.
    Der fik jeg noget af et shock da jeg fik mig en iphone istedet.
    Nu har jeg godt nok ikke været på WinMobile siden version 5, så det kan da godt være det har ændret sig. Dengang syntes jeg bare ikke det fungerede ordentlig. Det var som om de havde forsøgt at skalere windows 3.11 til en mobil telefon. Jeg syntes ikke det var særlig brugervenligt, og alle menuerne var alt for store og klumpede.
    Den skulle også re-bootes ret ofte hvis man ville undgå at den døde når man besvarede et opkald.


    Men det kan da godt være det er blevet bedre, det ville da ihvertfald give god mening.



  • så synes jeg da godt nok du har udtalt dig om noget du ikke aner en skid om.....win mobile kører rigtigt godt nu og kan efter min mening godt måle sig med apple. jeg har haft win mobiles de sidste 5-6 år og kender godt alle de problemer der kunne være men med de nye htc'er har du slet ikke de problemer. user interfaced er da også på højde med iphone med "flow" og alt det andet de har stoppet i..

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii


  • det er religion....enten er man til det ene eller til det andet.....det er som med canon / nikon....der findes mange steder hvor de bander iphonen langt væk også :pokey:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii