Printer i god kvalitet

  • står i densituation, at jeg overvejer at få en ny printer. problemet er dog, at jeg gerne vil have en der ser godt ud med en Imac og så skal kvaliteten være i top.


    DVS. er det muligt at få en printer, som er lavet i aluminium eller lignende, så det faktisk er et kvalitetskabinet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Kun printer eller multifunktion? Specielle krav til tilslutningsmuligheder?



    Og hvad med budget?


    multifunktion ;) og ikke rigtig nogle krav til tilslutning men gerne med netværksunderstøttelse. Trådløs eller ej er ligegyldig.


    Den må jo koste det det skal koste at få det i aluminium.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Har selv en Canon mx850. Den er i sølv (dog plastic). Den er lidt dyr, men printer i sublim kvalitet.
    Jeg er rigtig glad for den...


    Er fuldkommen ligeglad med canons standard multifunktionsmaskiner. de laver pæn kvalitet, men det der er det vigtigste er kvaliteten. og kvalitet er ikke 100% plastic :D

  • Samsung har lavet et par stykker i sort pianolak, måske de var noget?


    Samsung SCX 4500
    Samsung SCX 4500W


    De findes endda også som laserprintere, men så har du selvfølgelig ikke multifunktion.
    Samsung ML 1630
    Samsung ML 1630W


    Hvordan udskriftskvaliteten er, aner jeg dog ikke. Hvis du kun var interesseret i en driftsikker god printer ville jeg til hver en tid anbefale dig Brother DCP-serien, men de er så temmelig standard når det kommer til udseende.


  • har set dem, og de er også rigtig fede og giver også en pæn kvalitet, men vil gerne undgå det plastic :)

  • HP udgav i 4. kvartal sidste år en model i magnesium som en limited edition, men hvis den er noget for dig, kan du jo prøve at undersøge, om den kan skaffes endnu.


    Link


    Jeg tror du får ret svært ved at finde en printer i aluminium. Der er intet hos forhandlerne på edbpriser.dk eller hos de store producenter og det er næppe noget der hidtil har været det helt store marked for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    HP udgav i 4. kvartal sidste år en model i magnesium som en limited edition, men hvis den er noget for dig, kan du jo prøve at undersøge, om den kan skaffes endnu.


    Link


    Jeg tror du får ret svært ved at finde en printer i aluminium. Der er intet hos forhandlerne på edbpriser.dk eller hos de store producenter og det er næppe noget der hidtil har været det helt store marked for.


    et rigtig godt skud, men har set lidt billeder af den og den er satme ikke køn:)


    men helt ærligt, ville det ikke være rart at se på en printer der faktisk er køn istedet for alt det pap og plastic man ser nu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    et rigtig godt skud, men har set lidt billeder af den og den er satme ikke køn:)


    men helt ærligt, ville det ikke være rart at se på en printer der faktisk er køn istedet for alt det pap og plastic man ser nu?


    selvfølgelig ville det det, men det er jo også print kvaliteten som er vigtigst ;) har aldrig set en i alluminium desværre

  • det kan jo så diskuteres :)


    jeg skal bare kunne udskrive simple websider og så nogle worddokumenter. Billede kan jeg ligeså godt få udskrevet ved en professionel fotograf. kan godt leve med at betale 2-3 kroner ekstra hver gang det sker :D ( ikke så tit :) )

  • Jeg har ikke nogle bud på hvilke printere der ikke er generelt set lavet af plastik, men hvis du har trådløst netværk kan det være en mulighed at købe en med trådløst netværk. Derved kan man gemme den væk i et andet rum eller i et skab.


    Jeg har selv Canon Pixma MP620, men jeg bruger den dog ikke over netværk da den står ved siden af computeren i øjeblikket. Men det er en god printer som printer rigtig flot.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg har ikke nogle bud på hvilke printere der ikke er generelt set lavet af plastik, men hvis du har trådløst netværk kan det være en mulighed at købe en med trådløst netværk. Derved kan man gemme den væk i et andet rum eller i et skab.


    Jeg har selv Canon Pixma MP620, men jeg bruger den dog ikke over netværk da den står ved siden af computeren i øjeblikket. Men det er en god printer som printer rigtig flot.


    Anders


    mit netværk er perfekt på forhånd har både en stor Netgear Router med Gigabit og masser af USB porte i den samt Apple Time Capsule, så tilslutning bliver intet problem.


    det er blot et spørgsmål om kvalitet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
    Måske kunne denne her være en mulighed. Den er godt nok hvid for det meste, men har aluminium på låget ;)


    forsøg :) men det er sgu stadig Samsung'en der er pænest :)